Alla inlägg den 4 september 2010

Av A Freak - 4 september 2010 09:00

Jag sitter nu och ser mig igenom private practice och jag undrar en sak! Hur kommer det sig att ingen har självkontrollen att inte ligga med människor hit och dit? Hur kommer det sig att när ett par som vet att dom inte vill vara med varandra kysser varandra så kan dom fan inte hejda sig! Vart tog självkontrollen vägen??? på den gammla goda tiden när dom kunde kyssa varandra inse hur fel det var och sluta... Så funkar det inte längre dock! Och det slutar bara med en massa ångest! :S


Jag sitter hemma och är lite sjuk idag men ska snart åka och stå på sundsvalls gator i 5 timmar i kylan! Inte så jävla peppad på det kanske! Jag ska se lite på ett till avsnitt sen ska jag fara :D

XOXO

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards