Alla inlägg under juli 2008

Av A Freak - 31 juli 2008 00:04

Av A Freak - 30 juli 2008 23:54

wow han var ju het! okej, okej, ja vet han är ett äkta freak! och psykopat, men vad kan man säga... han hade sin lila (väldigt snygga) kostym... vem kan stoppa kärlek?

filmen var grym och om dom inte får en massa priser för den kommer ja bli besviken.

jo ja vet ja sa att jokern var min kärlek men batman, ja.. han är ju inte fel han heller ;)

Ja kom nyss hem och det ända jag vill göra är att åka tillbaka och se den igen...

åk och se den den var värd de! se den på bio, för de var den också värd!

gör mig stolt och beställ biljetter!

- do you want to see a trick? / The Joker

XOXO have a good night my friends

Av A Freak - 29 juli 2008 22:08

wow crepy derek är ju riktigt läskig men nu när ja ser om serien så kan ja inte låta bli att lägga märke till hur djävulskt snygg han är! han e nästan lika snygg som lukas!

men som sagt.. as läskig och en grov psykopat! hmm synd, eller hur?

ja älskar dom gammla avsnitten och ja ha kommit på de nu...

men nu ska ja sluta prata om one tree hill vilket ja ha gjort typ varge dag i typ en vecka...


för nu ska vi övergå till en film som ja såg igår natt; Batman begins. de är en grym film och ja ha fasnat på den nu, så de leder ju till att ja måste se den nya filmen, för ingen av er kan väll ha missat att den har kommit ut ;)

ja ska se den imorgon kväll de ska ju bli kul... ja längtar efter att få se jokern som spelas av Heath Ledger, som är en grym skådespelare och detta är hans sista film pga hans tidiga död genom överdos, synd för han skulle kunnat ha gjort många bra filmer... jag har sett reklamen för filmen också och han riktigt skrämande ut! och de påminner mig om när jag var liten och såg den tecknade versonen, ja var så rädd för honom men jag var samtidigt väldigt kär i honom och hans lila kostym... ja de här är väll sånt som man inte berättar för folk man inte känner, men ja hade en blandning av kärlek och rädsla till dell dena tecknade figur... nä, men alla hade väll sina störda kärlekar när dom var liten, tex min vän hade en stor förälskelse i harry potter... haha ja men man vet ju aldrig min gamla kärlek kanske väcks till liv igen imorgon kväll... ja och de gör de ju bara bättre att Heath Ledger är het som solen... de är nog en stor chans att ja kommer vara kär imorgon, men min kärlek kommerfinnas för er också ;)

XOXO

Av A Freak - 25 juli 2008 13:23

jag har varit lite lost i min värld ett ganska bra tag, men nu har ja kommit på hur mycket ja ha saknat att vara i mitt serie tittande, att alltid ha någonting att se, att ha något att längta till. när jag börja se en serie så blir jag fort fast och prioriterer att se nästa avsnitt väldigt högt... den senaste tiden har den kännslan som får mig att må så bra varit borta, but now it´s back! ja ser på Smallvill och när ja inte gör de önskar ja att ja skulle de... de e som en bra bok du inte kan lägga ner, du bara båste få veta slutet. detta gör det ganska svårt för mig för när det bara kommer ut ett avsnitt i veckan så kan ja bara tänka på de... de blockar mina tankar och ja kan bara spela upp det senaste avsnittet i mitt huvud... det är som en sjukdom som man kan njuta av, för dagen då avsnittet kommer ut och du får se fortsättningen på en bra serie så vet du att de är värt det och du känner dig... lyckad...

ok, ja kan höra era tankar nu som bara skriker FREAK!

men de är jag och ja kommer aldrig ändra på mg efter någon annans behov, så... love me or hate me!

Av A Freak - 23 juli 2008 17:54

nu kommer ja som vanligt tillbaka till detta ämne: varför inte sluta på topp, och iallafall gå ner med stoltheten kvar! one tree hill var ju så bra! de va helt underbart och spännande och roligt och.. em ...ja, bra helt enkelt.

men nu kommer vi till de sorliga: när ja tänker på one tree hill så kommer ja inte ihåg alla dom 4 bra sesongerna som faktiskt har gjorts, utan bara den hemska och den aning patetiska sesong nummer 5.

hur gick det till? fick dom en stroke och glömde helt plötsligt vad serien handlar om?

men jag har hoppet kvar för den kommande sesongen. ja återupplivar minnet av dom så kallade "good times" och ser alla gamla avsnitt ännu en gång.


och nu har jag nått nytt. ja ska börja se smallville. en serie som ja alltid har tyckt varit en aning uttråkande, för ja menar de e ju bara samma gamla superman-konsept! nått händer och clark kent räddar dagen!  och sedan i nästa avsnitt ser vi exakt samma procedur om och om igen! lite tråkigt men ja är desperat! så nu laddas första sesongen hem och ja ska se om de e nått att ha... ja kommer återkomma när jag har en prognos om denna serie.


XOXO

Av A Freak - 13 juli 2008 21:03

jag har en shockande nyhet... eller inte nyhet kanske men ett shockande uttalande... så de lät bättre... ok here i go: jag har glömt vad one tree hill sesong 3 handlar om! var de så länge sen...? ajajaj... så... nu har jag efter mkt lite efter tanke bestämt mig för att se denna sesong ikväll/inatt... ja ska se hela sesongen och sedan kommer jag återkomma... kanske inte imorgon för då kommer jag nog sova och jobba men senare kanske...

always look on the bright side of life! XOXO


Av A Freak - 12 juli 2008 21:58

Well, she's not bleeding on the ballroom floor
Just for the attention
Cause that's just ridiculous...ly odd.
Well, she sure is going to get it
Here's the setting
Fashion magazines line the walls now
The walls line the bullet holes

Have some composure
And where is your posture?
Oh, no, no!
You're pulling the trigger
Pulling the trigger
All wrong

Give me envy, give me malice, give me your attention
Give me envy, give me malice, baby, give me a break!
When I say "Shotgun", you say "Wedding"
"Shotgun", "Wedding", "Shotgun", "Wedding"

She didn't choose this role
But she'll play it and make it sincere
So you cry, you cry
(Give me a break)
But they believe it from the tears
And the teeth right down to the blood
At her feet
Boys will be boys
Hiding in estrogen and wearing Aubergine dreams
(Give me a break)

Come on this is screaming "Photo op." op...
Come on
Come on
This is screaming
This is screaming
This is screaming "Photo op."

Boys will be boys, baby
Boys will be boys
Boys will be boys, baby
Boys will be boys

Give me envy, give me malice, give me your attention
Give me envy, give me malice, baby, give me a break!
When I say "Shotgun", you say "Wedding"
"Shotgun", "Wedding", "Shotgun", "Wedding"

Boys will be boys
Hiding in estrogen and boys will be boys
Boys will be boys
Hiding in estrogen and wearing Aubergine dreams...


varför ska dom förstöra sig själv! dom var ju så bra!


R.I.P panic! at the disco

XOXO

Av A Freak - 12 juli 2008 21:35

idag ska ja prata lite band och musik med er... blir ni inte glad? haha ja ja måste ju skriva någonting ;)

okej ja ska börja med att rada upp alla band som är ett måste i erat itunes-biblotek:

-AFI

-Aerosmith

-Beatles

-billy talent

-blink 182

-Coldplay

-Death cab for cutie

-Fall out boy

-Flogging molly

-Green day

-Jimi Hendrix

-jimmy eat world

-the killers

-Lostprophets

-My chemical romance

-NOFX

-Panic!at the disco (första albumet, de andra sög)

-Ramones

-silverstein

-Yellowcard

-30 seconds to mars


När/om ni har alla dessa band i itunes bibloteket så vet ni att det är fullbordat ;)

nu ska ja se på nått kul, vet inte vad än men jag har lite tid att döda...


Singled out for who you are Takes all types to be a man,
Feel, it's all you can

Tomorrow smells of less decay, Beats the bows that bloom the fray
Be thankful, it's all you can
But don't, don't sink the boat that you built, you built to keep alfoat.

Ovido - Quiz & Flashcards