Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Sommaren kommer och jag försvinner lite....

Av A Freak - 29 augusti 2010 13:04

Ja! så var skolan igång igen då! Kul? Nja inte riktigt men vad kan man göra? Jag känner att vi dyker in i "Det hela" på engång! Lika bra. Jag har nu brytit mitt fast förhållande med hat mot true blood! har nu läst böckerna??? Jag ÄLSKAR dom! Sookie är rolig, härlig och inte alls lika patetisk som i serien! Hon är klockren! Och kärleken för Eric är ju otrolig! Han är underbar! Skulle jag vilja ha mig en vampyr så skulle det vara honom! Fuck jakob or Edward! We all want ERIC! Hur kan man inte älska en viking vampyr!? ;D Haha, jag älskar det! Och sedan med böckerna så kom serien och nu älskar jag båda! Imorgon kommer nya avsnittet:D Jag tok peppar! Det är så bra! Men lite förvirrande just nu! Mycket karkatärer och mycket saker som händer! Dom kunde ha nöjt sig med två saker i taget! Men men.... Jag ska inte skriva så mycket nu, ville bara få fram det, jag ska istället se litre private practice, jag har kommit igång med de och de är ju jätte bra! Hahah, snart kommer allt igång också! Jag ska göra ett litet schema och lägga upp det bara för att jag kan :D

XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Freak - 4 september 2010 09:00

Jag sitter nu och ser mig igenom private practice och jag undrar en sak! Hur kommer det sig att ingen har självkontrollen att inte ligga med människor hit och dit? Hur kommer det sig att när ett par som vet att dom inte vill vara med varandra kysser ...

Av A Freak - 4 juli 2010 19:55

Var det bara jag som grät som ett barn som blivit tappad i backen när booth och bones skildes åt på flygplatsen??? Jag håller just nu på att se ikapp alla serier jag missat när jag har jobbat hårt i skolan eller varit på konserter och jag har nu se...

Av A Freak - 9 juni 2010 22:07

Feeling the moment slip awayLosing direction, you're loosing faithYou're wishing for someone,Feeling it all begin to slideAm I just like you?All the things you do - can't help myself...How do you feel when there's no sun?And how will you be when rain...

Av A Freak - 4 juni 2010 22:28

Japp japp, hej hej mina vänner, äre bra? Ni kan ju inte riktigt svara på den men ändå :D Med mig är de fint såhär i student tider, party pojkarna är överallt och allt är fint :D Men men, lite serier, Gossip girl! är de bara jag som tycker de börjar...

Av A Freak - 7 maj 2010 16:27

MIna damer och herrar! I belive we have an ending of Ugly Betty! Jag tror ärligt att de är en av de bästa serierna som finns! Ha ni tänkt på att det inte finns en dålig säsong!? Sure några ha väll gått lite crazy men de ha altid varit värt att titt...

Ovido - Quiz & Flashcards