Alla inlägg under juli 2010

Av A Freak - 4 juli 2010 19:55

Var det bara jag som grät som ett barn som blivit tappad i backen när booth och bones skildes åt på flygplatsen???

Jag håller just nu på att se ikapp alla serier jag missat när jag har jobbat hårt i skolan eller varit på konserter och jag har nu sett klart Bones. Jag älskar denna serie och jag velle inte att den skulle sluta som den gjorde! Jag ville ha dom tillsammans... men jag fick ju iallafall Hodgins och angela! De va ju någe iallafall! Men jag ville inte att dom skulle skiljas! Jag tycker det va jätte jobbigt! Kan inte dom bara inse att de ska vara dom!? Och på tal om dumma par! Jag ahr också sett klart Castle idag! Och DOM måste snart avslöja sin "kärlek" för varandra! Dom är ju nåstan jobbiga nu! Och hon som va så nära! Åh! Fan ta Castle!!!! Hahah, ja.. en så fin dag har jag haft. Jag har också sett Serien som heter 10 things i hate about you. Hahah, joligt dåligt bra serie! Den är helt värdelös men jag tycker om den! Konstigt! Men de bara är så med vissa serier! >Jag har sett nua abc famelie serien Pretty Little Liars! Den är jätte bra! Torsdagar framöver är det de som gäller :D


Okej band jag har sett nyligen: 30 seconds to mars (igen), HIM (!!!!!), The Kooks, Vampire weekend (igen), NoFx (igen), Biffy clyro (som jag nu avgudar btw) och The sounds :D Lite festivaler hit och dit! Det har varit underbart! Jag funderar nu också på Way out west men jag vet inte.... Hahah, Gatufesten är det snart iallafall :D

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards