Alla inlägg under november 2008

Av A Freak - 30 november 2008 22:17

hahaha! jag har just suttit och skrattat asset av mig! jag har sett på Disney klassikern Mulan! HAhaha! fan vad rolig den är! den här helgen har varit Disney helgen! dom vet iallafall hur man gör filmer!

Nu ska jag sova... skola...

konvertera till hannismen!  ;)

XOXO

Av A Freak - 30 november 2008 13:36

åh! Jag har varit fast i my so-called life nu i typ en vecka, jag har sett avsnitten om och om igen och det har roat mig ett tag... men nu har jag tråkigt! jag har inte någon serie jag kan se och jag har inte något jag kan göra... eller jag har saker jag borde göra men inte vill göra... så nu sitter jag och spelar harpan och kollar på något gammalt avsnitt av olika serier. men det som stör mig är att det inte har kommit några nya avsnitt av några serier. det stör mig!!!


och på tal om något annat: Jag är så jävla festival/konsert sugen! JAg borde flytta till stockholm så jag skulle kunna gå på olika bra konserter när jag ville. det skulle vara så jävla skönt! men nu för att jag bor här så vad som skulle ha kostat 200 kr kostar nu 1000kr extra för jag måste ha någon starns att bo och jag måste komma dit.

IT SUCKS!


och nu, så utråkad som jag är kan jag inte sluta tänka på en religion som jag och mina vänner har skapat... Hannismen. Vill ni vara med?

HAHA vi hade tråkigt en dag och kom´på att alla religioner sög och att Billie joe Armstrong skulle vara en perfect gud! så våra regler blev:

1. gö vad fan du vill, bara det inte är dumt.

2. lyssna på bra musik (enligt dig)

3. dyrka Billie joe Armstrong.

4. dyrka mig och allt jag gör. (okej, den var inte med men jag tycker den var bra så jag skriver den ändå)

4,5. ha jävligt kul och dissa aldrig dina vänner!

5. lär dig historien om religionens uppkommst.  

6. finely, dyrka dig själv och allt du gör.


lät inte de bra!? komigen! det är otroligt fritt... man gör bara vad man vill! simpelt! Hahaha..

ja, bli medlem!

nu ska jag vila!

XOXO

Av A Freak - 27 november 2008 17:48

vad fan! vilket dåligt slut! ja ja vet att det var meningen att det skulle komma en ny säsong men man kan väll sluta lite bra iallafall! jag blev lite irriterad... ja ville ha ett bättre slut... men det som störde mig under hela säsongen va Brian. han var bara irriterande!

nu ska jag se på något!

XOXO

Av A Freak - 26 november 2008 21:09

har ni sett detta? det är så jävla dåligt men det är så jävla värt att se! vet ni hur snygg Jarod Leto är!? man ryser varge gång han är med! och jag nåste säga att inte mkt var förväntat inom hans skådespelar talang, för ja menar.. gud skapar väll inte med båda händerna? och i Jarod Letos fall så måste gud ha haft 3 händer! för han är snygg, har grym sångröst och han är inte helt hemsk som skådespelare...

ok... nu har han fått några rader... men nu kan vi komma till srien; den är ganska dålig och en aning dryg men om man kan spola lite såe den ganska bra. det handlar om en tjej och människorna runt om henne. hon är helt nere i en kille (Leto) och det bara handlar om hon och hennes vänner. hon har en as rolig killkompis som är en aning gay och helt jävla underbar! det är såskönt med killar som kan visa vem dom är... kan det inte finnas fler såna!? men annars har jag inte mkt att säga... jag harsnart sett klart på den serien så då ska jag ta mig vidare tillalla filmer Jarod Leto har varit med i... jag blir ofta besatt aven skådespelare och ser typallt den har gjort och sedan hoppar jag till nästa... men det är så skönt med Leto för han har en serie några filmer och grym musik!

nu ska jag se på matlagningsprogram med min mamma... mitt sociala humör är på topp!

XOXO 

Av A Freak - 26 november 2008 10:29

jag sitter nu på skolan och har lagomt kul... jag behöver några nya bloggar att läsa så om ni har en och vill ha en ny läsare så är jag frivillig!


åh! jag vill titta på Grinchen! hahahaha! inte så likt mig men så kan det gå... jag är på jul humör och nästa helg är det första advent och då ska jag och min syster visa vad vi går för. vi ska skapa! jul godis ;)

de ska bli så kul... jag vill ha jul jul jul !

fan nu måste jag tillbaka till min lektion... DAMN!

XOXO

Av A Freak - 24 november 2008 19:01

jag såg på DHW föe en liten stund sedan och jag blev lite förvånad.. dom hade en brand, med döds offer och massa olika inlåsta människor men ingen av de viktiga karaktärerna dag! de brukar dom altid göra vid ett sånt tillfälle...

och jag tror mike gjorde nått förut när mike var tillsammans med hon som dog... minns inte vad hon hette... Zack youngs riktiga mamma. det är nog på hans drog tid han gjorde nått så illa att dave måste dra ut honom från elden endast så han kan döda honom själv... lite konstogt men vem vet, han kanske förtjänade det... men visst är det mike han vill döda? eller det kanske är någon annan... jag vet inte vem. men nån.

det var vad jag hade på hjärtat idag... (hah! rolig sägelse)

Ha det så bra... och se på The Grinch!!!! :)

XOXO

Av A Freak - 24 november 2008 18:52

Så... vi har nu två armeer... vem kommer vinna?

om ni inte fattar det så oratar jag om Heroes. jag har just sett det senaste avsnittet. det var ju lyckligt och hemskt på samma gång! jag kan inte fatta att Sylar valde den onda sidan endå!!! jo men visst, det är ju framsteg att han inte mördar någon. men kunde han inte ha varit med Peter och Clair och dom... men nej nej, han ska vara med hans nya kärlek!!! (fan vad snygg han e föresten!)

jag blev lite ledsen där... jag trodde han hade kastat ut Peter och räddat honom för att han ville vara på deras sida. men icke då!

och sedan till en fråga; hur fan kan "9:th Wonders" fortfarande existera? isac har ju dött!

jag måste också säga att jag saknar micha och hans mamma. dom bara försvann... mamman dog ju men vart fan tog lill killen vägen?

jag tror det kommer bli en sista Battle i slutet av sesongen och vi har just blivet presenterade för de två olika armeerna. det kommer vara något att se fram emot!

Av A Freak - 24 november 2008 09:34

jag kommer snart döda nån! det kommer aldrig ett nytt avsnitt och det står inget om det på tv.com! detta gör mig sur! jag vill se ett nytt avsnitt!!!

vet någon något, säg det då! jag vill veta... snälla vet ni kommentera!

nu ska jag gå tillbaka till mitt SO-projekt..... kul... : s

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards