Alla inlägg under oktober 2009

Av A Freak - 17 oktober 2009 12:03

Jag kollar inte på så mkt serier nu! Jag har inte koll och det stör mig! Eller jag har ju koll men jag ta bara hem alla serierna ochsen så kollar jag inte på dom! Så nu ska jag kolla! JAg ska se ikappmig och sen ska jag se om Desperate housewives! Jag ska se om första säsongen! SCORE!

Jag har nämligen kommit på hur länge sen de va jag såg de!!! De va flera år sen ju! Så nu ska jag se massa! De ska bli kul! Jag blev lite sugen när jag såg Jon i förra avsnittet! Och jag måste bara fråga: Vad fan i helvete va de!!! Hon bah, åg! Lita på mig! Och sen så springer hon hem och tittar på gamla kort!!!! De är inte rätt enligt mig! Inte rätt! nej de va de inte! men nu ska jag se på 90210! Kuuul! See ya!

XOXO

Av A Freak - 7 oktober 2009 17:46

Jag har nu sett det andra avsnittet på nya säsongen av Dexter.... är det bara jag eller är alla väldigt hemska skådespelare!? Asså vad är Ritas problem! Hon spelade så diligt i detta avsnittet att jag ville sluta titta!

Åh, Jag är så less på Dexter! Dom bara förstör!!!! Han har ett barn! De va ingen rolig twist alls! Jag tyckte de va drygt och jobbigt! Han är aldrig sig själv!!! Han i första säsongen va underbar! Jag skrattade inte en ända gång under de nya avsnittet! och jag har Dexter humor! Mörk liksom.... Åh, nu är de bara dåligt! inge kul alls! =( Nu ska jag gå och äta mat! Jag ville bara säga hur besviken jag är på Dexter! BESVIKEN!!!!

XOXO

Av A Freak - 4 oktober 2009 11:11

Jag ska böra med att säga en chockande sak! Jag har varit på fotboll! Den va ni nog inte med på! Inte jag heller för den delen men.... Haha, jag ville bara få ut den! Hihihi! De va ganska roligt!


Annars i min helg så har jag tittat på några serier.... inga super serier än men.... Jag har tittat på the vampire diaries. Bevikelse hej! De är ju inte så super de heller! De är bara inte bra! Suckie skådespelare och dryg handling! Och väldigt väldigt likt twilight! Men men... Jag se ändå.... Don't ask me why....

Jag har sett criminal minds.... Hotch har typ gått mental... eller alla förväntar sig de.... jag vill bara att dom ska få fast muppen och gå tillbaka som vanligt! Jag måste dock säga att avsnittet var väldigt obehagligt! Med barnet och pappan och psykot och hela grejen! Inte kul! Men jävligt bra!

Jag har sett greys anatomy.... De va ju bra. Eller jag vet inte... eller jo de va helt okej... Jag tycker inte att de är en rolig twist att alla kan få sparken! Jag tycker inte om det alls! nä... de gör jag inte.... avg har jag mer att säga om de avsnittet... Inte mkt....


Nu snart ska jag se bones! Wiie! De är så bra! Oc de bara fortsätter att vara bra! En super serie!

XOXO

Av A Freak - 1 oktober 2009 21:39

Danm vilken kvalité! Det blir inte dåligt! Visst det har haft sina dåliga dagar men det är sån bra serie att man så lätt glömmer dom! Det nya avsnittet var så bra!! Det var så skönt att det var Susan! Tck gode gud för den säger jag bara! Fan vad kul det var att se igen! Jag har saknat denna serie lite.... Men jag har inte insett det. Men den är så bra! Och jag har sett den så länge så vad vore världen utan desperate housewives? Det är frågan!

Nä nu orkar jag inte skriva mer!

See ya!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards