Alla inlägg under december 2009

Av A Freak - 4 december 2009 09:24

hahah, hello hello! jag är på lite spec humör idag så bara häng med på vad jag säger! Vi ska gå igenom litte litte saker!


1. Ugly Betty! WTF!? Jag ska säga att Daniel nu har skaffat sig en aldeless egen Marla Singer (Fight club, för er som inte är med)! Jafg tycker detta är hemskt! Jag älskar Marla Singer men inte Daniels version! Hon är precis som allt annat när man jämför Ugly betty och Fight club - DÅLIGT!


2. Sedan tar vi oss vidare till Heroes! vad fan händer!? jag är GLAD! Jag är nöjd med ett avsnitt! Jag är intresserad av de när jag tittar! Chocken!!! Jag har inte gillat heroes nu på ett tag! Vem vill se ett Heroes avsniott utan Sylar!? INGEN! Nej, de är bara inte så man vill ha de! Men NU är han tillbaka!!!! Nathan är borta och Sylar är tillbaka! Kan de bli bättre!?!? NEJ, jag tror fan inte de! :D


3. Nästa ämne! Konserter!!!! Jag ska se 30 seconds to mars!!!! Jag har biljetterna!!!! Jag är så lycklig att jag ska ta livet av mig efter!!!! Helvete vad glad jag är!!!! Dom ha varit ett av mina favorit band i fan en evighet!!!! Och jag har ÄLSKAT jared Leto i en evighet! Jag är så lycklig!!!!

Och de är fan inte nog med de! Jag ska på BILLY TALENT!!!! Jag har fått en andra chans!!! jag såg billy talent 2007 innan jag började lyssna på dom! och jag såååå uppskattade det inte! Och jag har ångrat detta ända sen dess! Men nu ska jag få min andra chans! jag ska se dom på fryshuset i februari!!!! LYCKA!!!


4. Jag är så LYCKLIG!!! Jag har något att se fram emot!!! de är så underbart! Jag ser ljuset i december mörkret!!!! Jag älskar deeeeee!!!!!


5. Jag skäms!!!! Jag lyssnar nu på Håkan hellström! man vill ju bara ta livet av sig! jag vill fortfarande påstå att han inte kan sjunga för 5öre... Men ändå så jkan jag inte tveka till min kärlek! Han är ju så härlig!!! de är så PINSAMT! men tappa inte hoppet i mig! Snälla! Jag gillar annat med ;)


Nu ska jag Plugga plugga och plugga.... så kan de gå ;)

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards