Alla inlägg under oktober 2008

Av A Freak - 29 oktober 2008 21:30

Ja... Heroes nya avsnitt var ju jätte bra. jag älskar Sylar! han är läcker och man vet aldrig riktigt vart han står... ond eller god? Man var ju ganska säker när han gick omkring och mördade människor men sen fick han en aning sympati och sedan såg man att hans son dog ocg sedan såg man hur peter blev när han fick Sylars krafter och då började man tvivla på om de var han eller krafterna som var onda... så, nu har jag bestämt mig för att älska honom för Peter dog inte och det skulle vara omöjligt om inte Sylar hade gjort nått... så det är nu bestämt! Han är god!

men det har blivit så jävla våldsamt att man bli förvirrad! man vet inte vem som är god eller ond... i dom andra sesongerna var det klart vilka som skulle rädda planeten och vam som skulle förstöra den... men nu är det bara en jag är säker på, Peter, Nathan och Sylars pappa... Jävla psykopat!

ok... slut med det.

jag har nu kommit på hur deskret beroende jag håller på att bli av Aiden! Jag gö ju jämt såhär! jag gå på konserten och sen börjar intresset väckas! och sedan är jag fast och blir nästa värsta Die Hard fanet!

så har det varit med Billy Talent, Aiden,The Used och lite Coldplay... Jag lyssnade ju på dom innan men jag var inte lika besatt av dom som jag blev efter jag hade sett dom live...

men det är nått speciellt med att se ett bra live band för varge gång man hör en låt dom spelade på konserten så minns man igen så på så sätt så kan man leva på live kännslan ett litet tag till! så det är ju ganska fiffigt!

Föresten! Idag har det snöat! Jag måste bara säga detta för jag är så otroligt kär i snö! allt blir vitt fint och Fluffigt!

nu ska jag se på the hills... men först en liten kommentar av wiL Francis:

Her black eyes filled with the love she wrote
"I'm not insane, I'm sorry I have to go"
These walls are painted red she put a bullet in her head
Goodbye, goodbye, goodbye, goodbye is all she said

XOXO

Av A Freak - 28 oktober 2008 22:47

Vad har man för liv edentligen..? är det bra dåligt eller bara som alla andras? läskig tanke... såna brukar inte jag hålla på med... jag är den lätta med lite fantasi och mkt hjärta... jag sitter och lyssnar på "Are We The Waiting" med Green Day och alla minnen som jag har haft kommer tillbaka och jag inser hur mycket jag har saknat dom och hur lite jag tänker på dom nu för tiden... det enda mam hinner med är nuet och minnena blir ett andra val... men nu har jag köpt nägra skivor och min nya taktik är lyssna, ligga på min matta i mitt rum och bara minnas.... hur det var... jag har kommit fram till att det är ett ganska bra val för mig...

men nu kom Hey There Delila och tankarna fluger iväg och landar påå det nya gossip girl avsnittet... det var ett bra avsnitt men jag blev besviken för han som kom in och hette Aaron kan inte vara Bok Aaron! han ska inte vara sådär och han ska inte se ut så där! det är bara fel! och med tanken på fel så kan vi ju bara påminna oss om Nate och Jenny! dom hör inte ihop! dom ska vara vänner och inget annat! men Jenny hade iallafall fint hår.. de kanske var det Nate ville ha... man vet ju aldrig.

Sedan har jag bara en sak kvar... DHW! jag vill veta vem Edies man vill ha hämd på! jag vill verkligen veta! han är ju så elak så det måste ju vara nån som ha varit jävligt elak! men jag vet ingen på gatan som skulle kunna gjort nått sånt men det kanske visar sig att Orsen är Evil ändå... (Det var vad jag trodde ibörjan) Jag vill iallafall veta.


ursäkta mitt hoppande och sladrande i detta inlägg men jag skrev vad jag kännde och detta blev vad som kom ut... Nu ska jag lyssna på Death Cab For Cutie...

XOXO

Av A Freak - 28 oktober 2008 11:05

Jag och en vän har just tittat på den otroligt gryma filmen Camp Rock... wow! vad underbart! man bara lyser av iritation efter att man har sett den... man sitter hela långa tråkiga filmen och väntar på att dom ska fatta att de e dom som ska vara liksom men sedan när man kommer till slutet så... NEJ! fan heller! åh! såå jävla iriterande! dom kysser inte varandra! det är en "love story" utan Love...

sen kan man ju inte glömma allt mam kan håna i denna film! har ni dåligt själv förtroende nån dag ska ni se denna film... jag lovar att ni kommer känna er bättre sen! ;)

det är iallafall en klassisk Disney Channel film så som dom underbara High School Musical!

Titta och håna mina vänner... de känns såå bra efteråt!

XOXO

Av A Freak - 27 oktober 2008 09:18

fuck! de var inte förväntat! dom var så grym live!

hah! vi kom dit långt före pga tidsmissuppfattning. det visar sig de vara kanske 20pers som sitter utanfor och lodar sig på backen! dom satt med filtar och fika och allt sådant nödvändigt. och jag måste lägga in att de var sååå jävla kallt!

nu öppnades dorrarna och vi ställde oss i den lilla kön. det tog en jävla tid men det var mycket fina hår att kolla på...

sedan kom vi in kopte oss en varsin tröja och sedan började vårt väntande... vi kom dit 10 över 5, vi okom in kvart i 7, förbandet som ja måste ta sen borjade spela halv 9 och Aiden började spela 10 över 9... vilket jävla väntande det var!

okej nu till förbandet... wow va dom va dålig! frontmannen stodoch skrek och smekte sitt huvud! de var inte vackert! och deras musik sög och dagen efter konserten så läste jag om den här turnen i K! och blev chockad för dom sa att han var snygg! och att han sjöng bra! och att bandet var bra!

jag blev så chockad! för dom sög!

och nu till Aiden... wiL Francis hade typ hetts på scenen och sprang omkring och kastade med micken... han hade grym kontroll! jag förväntade mig nästen att han skulle slå till bassisten! men skillad som han är så blev ingen skadad...

Sen var det så komiskt för jag hade på mig min NoFx tröja som jag köpte på festivalen i sommras och på deras encore spelade dom NoFx!

vad vet man han kanske såg min tröja ;)

det var iallafall en annan kille som märkte den; "is that a NoFx shirt? It´s Cool..."

vilken komplimang.... ;) det var en riktigt bra kväll och den avslutades på McDonalds med lite late night snack!

kommer dom igen så uppmuntrar jag er att gå! det var riktigt läckert...

nu ska jag lämna över internet till min bror för det är inte fixat än så vi måste turasom!

Ses sedan!

XOXO

Av A Freak - 24 oktober 2008 16:28

åh! Jag är såå jävla besviken! kan inte one tree hill bara ta och sluta! jag vet inte om jag borde sluta kolla eller vad jag borde göra, men varge gång jag tittar på de så bli jag lite besviken... de var ju så bra och nu är de bara ointressant. men men man måste väll se hur dom sk sluta detta... men kommer det en till sesong så bli ja sur för dom har redan sabbat sitt namn... hade dom slutat efter tredje sesongen så hade allt varit bra... och jag hade haft mitt mine av de goda tiderna kvar...

man nu ska jag se lite Criminal minds och lite ugly betty...


men jag har börjatt titta lite på en ny serie... Privileged... ganska bra men gansk vanlig... nu ska jag fortsätta...

åh! jag kom just på en sak! jag kanske ska se lite My own worst enemy...


föresten! jag ska ju på Aiden imorgon! bra sak att starta lovet med!

Ha de så bra... kommer nog dock inte skriva i helgen men de kanske nu förstår!

XOXO

Av A Freak - 22 oktober 2008 16:46

hah! det var ett mkt bra avsnitt! ZBZ är på bättringsvägen och allt är i sin årdning! Ville bara säga de!

XOXO

Av A Freak - 22 oktober 2008 15:43

Jag blev chockad av hur mycket manhora chuck kan vara men sedan kom jag på att det var chuck och chocken lade sig, nästa chock kom med Blair och hennes horigheter... vad är det med henne! hon säljer ut sig själv för att få som hon vill... De trodde jag inte..

Fan vad kul att Chuck gjorde som han gjorde på slutet! han är såå jävla bra!

men Vanessa måste ju ha lite hopp i pojken! han kan om han vill.... men ingen ser de på rätt sätt! men man måste ju säga att han är lite horig... elle ganska mycket horig... men nu kanske han vill ha med... vem vet... han och Vanessa kanske får en framtid ihop... de hade ju varit en bra Twist!

Sedan ska jag bara ärga en sak om fattiga Nate... Han är såå söt! man vill bara krama honom och säga att allt kommer bli bra!

Kommer han och Dan bli typ rummskompisar nu? det är inte ett par jag skulle ha förväntat mig!

nu sk jag se på Heroes Greek och one tree hill... Jag har sett Chuck föresten! de var ju bra som vanligt...


Sedan var det en sak till. Har ni hört Chucks (gossip girl) band!? The Filthy Youth? dom är faktist ganska okej... han har ju en grym dialekt! de är läckert att han kan dörja den i serien... de måste vara as svårt...

nu var de inge mer!

XOXO

Av A Freak - 22 oktober 2008 07:32

HEJ!!!! jag skule bara säga att idag ska jag se ikapp alla serier sen igår för igår blev det lite mkt... ja hann inte... men idag ska jag inte göra något så då bli de Heroes, One tree hill och Chuck... och Gossip girl...

jag ville bara säga de och ´de var snabbt gjort för nu ska jga till skolan!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards