Alla inlägg under november 2009

Av A Freak - 29 november 2009 19:33

Jag har sett nya criminal minds avsnittet... Jag vet att jag inte skriver mkt den senaste tiden men de där kräver ett inlägg! Helvete! De där va de hemskaste och mest tragiska avsnitt genom hela deras historia! HELVETE! säger jag bara! Jag kan ju säga att jag grät väldigt mycket! Va hon tvungen att dö! Hon ha ju varit med sen första början!!! Och sonen överlevde! Jag vet inte om jag tyckte de va värre! Nu måste han leva utan sin mamma!! Helvete! Och Hotch han måste ju vara helt jävla förstörd! Damn! Jag älskar denna serie och jag måste bara säga detta igen! Den är så underbart bra! Obehaglig på precis rätt sätt!


En till sak! BILLY TALENT KOMMER TILL SVERIGE!!! Och en till sak 30STM KOMMER TILL SVERIGE!!!!!!!!!

Jag tror jag dööör! Jagf har avgudat 30stm i flera år! Dom är så underbart bra!!! Och nu ska dom spela här!!!! Jag är så glad!!!! Jag ska såååå se båda!!!

Så, tack för mig.

XOXO

Av A Freak - 14 november 2009 20:09

Nämen hej!

Jag har en lite sak jag måste få ur mig asså! Ha ni sett de nyaste avsnitten av heroes! Jag kan inte säga att de är lika bra som innan. De är ganska icke bra.... De är inte sämst men de är ju fan inte bra.... de bara flyter på liksom... Inte mkt händer inte mkt är roligt.... De enda som kommer bli bra är nu när Syler ska ta tillbaka sin kropp och kötta sönder alla! I CAN'T WAIT!


Nu sitter jag i älandsbro och ser på körslaget.... de är FAN ite bra de heller! Damn vad dåligt de är! Och jag tror dom ha sagt de som en regel att alla måste klä sig så illa som möjligt! Helt galet! VEM skulle ta på sig de där assÅ!? Jag fattar inte!


Och snart är de dags för New moon också! Jag är PEPP! De ska bli så kul! Och vi ska gå allihopa. De ska bli så roligt! Men jag känner att jag inte kan förvänta mig så mkt.... De gick ju inte så bra på försat filmen så varför skulle de funka på andra....


Jag har på tal om Bio sett två andra filmer: This is it och Zombieland.

Jag grät på this is it...Pinsamt jag vet men vad skulle man göra då när dom borjar flasha jackson 5 bilder liksom! Man bli ju känslosam! Tusan asså!

Och Zombieland kan man ju inte ens prata om! Helvete vad bra den va! Så jävla brutal men så otroligt rolig! Jag skrattade konstant i 2 timmar! Grym film! Och killen är så jävla söt! Han påminner om Juno-killen!

Hahah, nu ska jag nog se lite serier tro jag.... jag funderar på Roswell! De va ett tag sen =)

XOXO

Av A Freak - 10 november 2009 18:12

Nu va de inte jätte jätte länge sen jag skrev så de är ju bra.... Jag har inte så jätte mkt att säga men en sak MÅSTE jag ta upp. Ugly betty! Jag har nu sett alla nya avsnitt och jag måste säga att de tar sig mot en ljusare framtid! Det är ju helt okej igen! Faktiskt riktigt bra! MEn jag måste frå¨ga: Hur kommer de sig att hon hittar fina killar!? Jag fattar inte! Visst de är insidan som räknas och bla bla bla. Men vi vet ju alla att de inte är riktigt så de går till även om man vill att de ska vara så. Och sen bara för at lägga in en fin lite twist i detta udda som händer så dissar hon alla för Henry! De är bara helt kört! Han va mest bara irriterande! Han är inte charmig eller gullig! Bara jobbig tycker jag!Och så går hon äoch förstör för henne och Mat! De är bara FEL! Så tycker jag och nu har jag fått ut de! Skönt måste jag säga asså....


Nu ta vi nya tag.... Ny serie vecka kommer nu och jag kan knappt vänta... JAg ska se nya heroes snart hoppas jag och nya desperate.... Men jag kan inte ta mig till att se dom nyaste dexter avsnitten... jag bli bara så besviken! Och nu håller jag på med fjärde boken "Dexter in design" Som är super bra! Så jag tycker bara serien är grå..... Lite tråkig sådär.... Och jag måste slänga in att om ni bara sett dexter serien så bör ni läsa böckerna för som är såååå mkt bättre! Jag lovar!

Så nu ska jag bara lägga in att jag har inatt blivit Mosin! (Mors kusin). Min kusin Emelie fick en liten pojke i natt!

Tack för mig! Nu bli de te hos min darling Amanda!

XOXO

Av A Freak - 1 november 2009 16:24

Förlååt!!! Jag vet inte riktigt vad jag har hållt på med! Jag har bara inte tid längre! Fan ta skvadern! JAg har iallafall inget viktigt att rapotera.... Eller jo! Här kommer några fina tankar ni har missat!


Vad fan sysslade Blair med när hon lurade Chuck! Är hon helt dum i huvudet! Han är ju underbar! Låt honom vara! Sluta bara!!!

Kan inte bara Bones och booth bli!!!! ÅH! Båda vill, båda hintar de! Varför kan de inte bara få vara så!!! Jag blir så less!!! Alla vet att de ska vara dom! Dom va sååå nära i förra avsnittet! Men NEJ! Åh!

Vad sysslar Sylar med!? Han är en mördare och nu bah; Nej! Jag skulle aldrig döda min mamma! Man bah; Kom igen!!! De är de nådigaste du har gjort! Jag HATAR såna här twister! Han är en psykopat mördare! Kan han inte bara få vara det!!!! JAG VILL HA MIN PSYKOPAT MÖRDARE TILLBAKA!!!!

Och Va fan är den där cirkusen?? Jag fattar inte den! Vilka är dom? och vad vill dom? Varför typ byggen dom en armé??? Vem ska dom döda och varför? Vad har jag missat!? Om nån fattar den biten så kan ni gärna kommentera och påminna mig eller berätta för mig vad de va dom är för några!

Och vad är den blinda tjejen med för??? Vad gör hon för nytta? INGEN!

NEEEJ! Inte Hiro! Inte min darling!!! Han kan inte dö! (Jag har inte sett de nya avsnittet så jag vet inte vad som händer där men i det förra så bara försvann han ju!)

Kan inte Peter bara få tillbaka alla sina krafter! De är väll irriterande när han bara kan ha en kraft! BLÄ!

Nu till lite musik! :

AFIs nya skiva är sååå jävla bra!!!!! Den är så i samma kvalité som December underground! Crash love är UNDERBAR!!! Och om ni inte har testat så är den underbar att dansa till!

Elliot minors nya skiva är också HELT UNDERBAR! Dom är så duktig! Men jag har inte riktigt lyssnat sönder den som jag har gjort med crash love... Men de kommer! Jag lade in den igår så ;)

HUMBUG! Vilken bra skiva det är! Men den är segare än dom innan mårte jag ju säga... Man kan sova till den ganska bra dock;)

JAG HAR NU SETT GREEN DAY! Vad ska man säga... Underbart var de! Men jag är liite besviken! och det är jätte jobbigt! Publiken va så jävla värdelös! Ingen samanhållning alls! De vca inte alls så kul! Nä, tacka vet jag Coldplay! Jag tyckte det va bättre och DET är jobbigt!

FILM:

Jag har sett skräk filmer! Den ni!" Den va ni inte med på tror jag! Jag har sett It, prom night, paranormal activity, the strangers, asylum, the last house on the left och trick ´r treat. Och vad ska man säga.... Jag måste börja med Paranormal activity. alla sa att de va de äckligaste dom någonsin sett och de va folk som grät i biosalongen och shit... men jag kan inte förstå det! Sista 20 minuterna va den JÄVLIGT obehaglig men timmen innan va ju bara CRAP! Men jag såg den ju med speciella månniskor.... som pratar när dom blir nervös... de va ju ganska spännande de också medn jag blev inte så rädd av den filmen....

Prom night tycker jag att ni borde se! Den va jätte bra tyckete jag! Lite Scream övcer den.... Jag tyckte den va jätte bra! Asylum SÖG! It va konstig men ganska dålig... The strangers vbar okej.... obehaglig men jag gillar inte när de inte finns någon anledning till varför dom mördar... lite konstigt bli de bara då.... Men såå värd att se. The last house on the left va riktigt brutal! Men så jävla klockren! Dom va int eblondin dum ochd en va riktigt bra! Trick ´r treat va bara STÖRD! Se den INTE!

Nu tror jag inte jag har så jätte mkt mer att säga.... Kommer jag på nåt så kommer jag tillbaka! ;)

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards