Alla inlägg under juli 2009

Av A Freak - 28 juli 2009 19:03

Jag har nu tittat på nästan hela säsongen och jag måste säga att jag HATAR det! Jag hatar allt! Jag menar vem skapar en serie med 3 "För-alltid-par" sånna som Seth och Summer och Susan och Mike och sedan inte parar ihop dom!!!! Fine, dom hittar endra ett tag , "Ojh, vad bra drama det blev" Men va fan!!!! Max LIGGER ju med TESS!!!!!! What the fuck!!!!!!! Jag hatar Max! Jätte mycket! Han tror tt han är typ bäst och att han kan bestämma över alla och att alla måste lyssna på han! Och sen så ligger han med TESS!!!! Han säger att han aldrig kan älska nån annan än Liz men fan att han kian älska TESS!!!!!!!!!!!!!! Jag tycker att allt bara blir dåligt! Jag tycker det blev jobbigt dåligt! Alla byter ju karaktärer! Maichael va värsta bad boyen som inte brydde sig som bara levde för sig själv, och nu älskar han Maria hur mycket som helst! Han gör allt för henne och hej och hå! Och Max, han var snäll, blyg och älskade Liz hur mycket som helst... Och han offrade allt för henne. Och nu Ligger han med TESS!!! Jag hatar hatar hatar det!!!! Dom bara förstör ju!

Sedan har vi en sak till.... DOM TAR LIVET AV ALEX!!!!!!!!!!!!! WHAT!?!?!? Kommer han stanna död eller kommer de hända nått väldigt spännande! Jag vet inte.... Jag grät som aldrig förr när han dog....

Sen måste jag också säga att Liz är CRAZY! Haha och är det inte lite kul att hon blir besatt av sverige! Vem, liksom? de tyckte jag va lite galet....

Men nu ska jag bara säga att jag har kommit fram till att jag gillar serien och hatar att Michael är så ändrad men jag älskar det lite... Men det jag hatar mest är Max och Tess. Jag hatar som båda, så vem vet. dom kanske förtjänar varandra! Men jag kan inte få bort bilden av att Max när han sjunger till Liz eller när han kom från framtiden och berättade om deras bröllop.... Jag kan bara inte släppa taget om Första-säsongen-Max.... I want him back!

Nu ska jag se klart på avsnittet jag började på men blev föf förbannad på för att se klart... Att skriva ner detta hjälpte lite... TACK!

XOXO

Av A Freak - 25 juli 2009 18:31

Väntan är över! Jag har nu i 9 avsnitt väntat på att liz och Max ska få ihop det och äntligen!!!!! Jag hatar när dom precis ska kyssas och så kommer någon och förstör!Jag hatar de! Åh, de är så irriterande!!!! Jag är så nöjd över att dom blet tillsammans nu iallafall....  haha De kommer ju bli 3 par av de hela! liz och Max, Michael och Maria, Isabelle och Alex! Galet!!!

Jag måste också få säga att Michael är såå värd bättre än Maria! Han är ju sååå jävla het! Hua mig!!!

Nu ska jag förtsätta med avsnitt 10!

XOXO

Av A Freak - 25 juli 2009 17:11

Jag älskar denna låt och jag ville bara dela den med er... Den får mig på lugnare humör när jag är arg och på bättre humör mår jag är ledsen... Den passar bra idag.

XOXO

Av A Freak - 25 juli 2009 13:33

JAg gick sakta runt serie boxarna på rocks och plötsligt så såg jag något lovande. Jag vände på boxen och låste första raden. Jag lade ner boxen skrev ner namnet och nu har jag fått hem den och har sett 6 avsnitt och jag ÄLSKAR DET!  Jag ser på Roswell... Lite udda serie. Efter första avsnittet började jag undra vad fan detta va för någonting... Han är en Ailien! Jagf menar; What!? Inte riktiggt något jag skulle ha sett på.. men den är riktigt bra! JAg gillar den jätte mycket! Det var så länge sedan sen jag såg en bra serie som jag aldrig sett innan... Jag är helt över lycklig!

Roswell handlar och 3 ailiens som bor i en stad som heter Roswell. Ena killen, Max blir typ kär i Liz (som allt andlar om) Och sen så får hon veta att han är en ailien för han healar henne och dom blir kär men dom måste hålla hemligheten och hej och hå. Den är jätte bra!!! Se den!

Och jag måste säga att de påminner extremt mycket om Twilight, fast med ailiens! De är otroligt lik varandra! Helt galet! Han räddar henne, hon får veta vad han är, hans familj blir emot och aningen sur på honom, hon lovaar att hålla hans hemlighet, han säger att dom inte kan vara med varandra för det kan vara farligt för henne osv. väldigt väldigt likt....

MEN BRA! Hah, och jag måste säga att dom inte är ful ailien pojkarna! Hua mig! Michael är as fin! Han är galet fin! Och lite Bad-boy sådär ;)

Nu ska jag se nästa avsnitt... Jag är lite spänd på det för det var en To be continued... Spänning!!!

haha

XOXO

Av A Freak - 23 juli 2009 19:33

JAghar inte mkt att säga för dagen... Jag sov till 2... aldrig gjort de förut... Jagha r varit på ICA... Annars ha det varit en tom dag... Jag sitter i stugan nu utan nån serie.. Jag fick en lite glims av americas best dance crew... annars har det varit lite... men jag tror jag ska ta min trogna vän; Ipoden ochtitta på nått avsnitt av nått... är det inte underbart med Ipodar! JAg älskar de! JAg tkan ta med och titta på mina serier vart jag vill! Så skönt! OCh musikdelen funkar så jävla bra! Jag älskar de hela! ;)

NU ska jag titta klart på tv... inte kul, men men... 

XOXO

Av A Freak - 20 juli 2009 12:32

Jag sitter nu i mitt ganska stora vardagsrum med stora föster... jag har känslan av att jag sitter i regnet... Jaja, Jag sitter här och funderar... jag bara sitter... jag lyssnar på The click five (otroligt begåvat band) och bara sitter.... själv. Men så kom jag på att "Oj, jag kan ju titta på en serie" . Men har jag en serie? NEJ! Jaghar sett alla bra! Jag ill ha en ny! Kan inte nån säga en bra!? Snälla!!! Jag är desperat!


Nu till nått annat!  Jag tittade på V for Vendetta igår... Jag vet inte vad jag ska säga... Genialisk eller bara liite konstig? Den var ju helt klart bra, men vad var den mer? Jag ve förvirradi över halva filmen men sen kom slutet och allt klickade liksom! Helt klart sevärd!

SE DEN! Haha, nu ska jag läsa lite twilight och lyssna på U2;) 

XOXO

Av A Freak - 18 juli 2009 23:14

Jaghar missat min Ett års dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är mitt problem!?!?! Vem missar de liksom!? Jag tydligen! Fan ta mig!Jaja... Grattis grattis grattis till mig/oss/min blogg!!!! Haha! Snälla kan jag väll få ett grattis? Jag kom på det nån gång iallafall...


Nu till en ny sak! Facebook! Har ni? Jag har skaffat och är amazed! Manfår kommentarer och vänner helatiden ju! Trevlig trevligt! Inte som *Ahöm* en viss anna sida... ;)

haha! Nu ska jagf sluta lägga in korta och konstiga inlägg... Sorry! Jag märkte bara min ett-års-dag och var tvungen!

Grattis till oss!

XOXO

Av A Freak - 18 juli 2009 23:11

LOVE IT!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards