Alla inlägg under januari 2009

Av A Freak - 28 januari 2009 11:13

hur går det till? hur kan man och när är det en bra tid att göra det? 

jag vet inte för ´har jag blivit intresserad så kan jag inte bara sluta....

Jag ville bara säga detta och nu ska jag återgå till min engelska lektion.... BLÄ!!!! JÄVLA DAMP HELVETES LÄRARE!!!!

Oops... agritioner....

XOXO

Av A Freak - 24 januari 2009 22:00

oops, nu var det ett ta´g sedan... Vad har hänt på denna tid... Min häst har blivit halt, hon har fått behandling, jag har sett lite olika serier, Jag har börjat gå på gym med emma och jag har varit på en mördande massage... Men mitt liv är ganska bra och lugnt just nu så jag har inte riktigt haft tid att skriva... Jag hinner helt enkelt inte.


jag har sett nya Criminal minds avsnitt... Fuck! vad dom är creepy!!! man kan ju nästan inte sova ju!!! jag blir alltid lika chockad....


Jag har sett på desperate house wives.... Jag ska nu erkänna att en liten tår kom.... det var ett riktigt bra men sorligt avsnitt.... jag tycker att det var bra att man fick veta lite händelser bakåt i tiden för man kan koppla lite bättre då och det är lättare att ha förståelse.


Jag har sett ikapp lite på bones... och det är lika bra som alltid, det ända jag stör mig på är att dom inte kan bestämma sig för en assistent! kan dom inte bara välja en och hålla sig till den!!! så man kan få lite kännslor för denne assistent... som man fick med Zack (även fast det visade sig att han var en mördare som inte var en mördare men som sa att han var en mördare).


Jag har sett på 90210... Jag börjar faktist gilla den serien en hel del... den är ganska trevlig...


Sedan har jag bara två saker till; Jag läser Harry Potter! fan vilka bra böcker det är! Eller jag håller på att läsa om dom....

Och jag har mitt stora val som är på väg att komma till ytan... Vilket gymnasie ska jag välja? det är ju svårt dfinns ju så jävligt många! men det ska nog gå...


nu ska jag se om säsongerna av Chuck för tredje gången med min syster...

XOXO

Av A Freak - 17 januari 2009 14:06

Denna video är så rolig!!!

Av A Freak - 17 januari 2009 13:35

ännu en gång ha jag börjat och sett klast en ny serie... Samantha who?

Det handlar om en tjej som hanmar i en koma och sedan får minnesförlust... Och sedan "Letar" hon efter sig själv... Jag inser att det låter som en ganska söt slaskig serie men den är riktigt bra... det är en komedi! Så nu har denna serie hamnat på min "ladda hem- i veckan" lista.... det var väll kul att höra! Så bara ett litet råd... Har ni inte sett det,  se det! det börjar tillochmed på tv nu...


Igår så såg jag en jävligt bra film! Det handlar om en kille som uppfinner ett pulver som ska göra en vanlig persom till den ultimata människan... Han testar pulvret p sigsjälv men det går fel, han blir agresiv och mördar när han har tagit drogen.

Den heter Jekyll + Hyde.... Den var så jävla bra! det är som en psykisk skräckfilm... Jag gillar faktist dom... Jag hatar tortyr och sånt för jag tycker det är så jävla onödigt men psykfilmer är så bra! Dom visade bara tre mord i hela filmen och man var fortfarande rädd.... Det gjorde dom så jävla bra.

Och sedan måste jag bara berömma den som har filmat den. Det var så jävla läckert filmat! i en del av filmen filmade dom med mörkerseedne på kameran och bilden flipprade, på nått sett så man visste intre vad som hände i mörkret... dom hade gjort det så bra!!!

och jag måste bara varna er; man är lite förvirrad i början men det blir så bra sen!

nu ska jag se på nått... 

XOXO

Av A Freak - 14 januari 2009 16:44

Fan! det har ju börjat blivit en söt serie! de trodde jag inte! men nu hoppas jag på att Chuck och Blair gifter sig! visst en aning kostig koppling men så är det! dom är ju redan som gifta... dom bråkar iallafall som gifta...

Men det var ju ettt jätte bra avsnitt! Jag älskade komentaren "Why do you have to wear so much purple?" Den satt ju fan klockrent! Men lila är viäll fint! oj... nu kom jag av mig lite...

Jag såg på ett underbart bra gossip girl avsnitt och sedan såg jag på ett värde löst kyle XY avsnitt och sedan på ett halv bra one tree hill avsnitt.... Vilken mix dage har varit... Nu ska jag se på en rolig Panic! video och sedan ska jag se på 90210... Nytt avsnitt... Jag har höga förväntningar... ;)

XOXO

Av A Freak - 14 januari 2009 15:47

Vad har dom gjort med Den söta och trevliga serien Kyle xy!?!?!

det nya avsnittet var som en blandning av star wars och Nancy drew!!! sen när fick Kyle och Jessie Jediepowers!?

Vart tog det söta deskreta vägen? det som var bra med denna serie var ju just att den var inte allt för överdriven! den var inte för mycket utan helt lagom.... jag blev så besviken när jag såg avsnittet! dom har nu lyckas förstöra ännu en serie!

jag som hade sett framemot det nya avsnittet! jag har fan väntat i ett jävla halvår!!!

Jaja... nu ska jag titta på nya one tree hill!

XOXO

Av A Freak - 10 januari 2009 16:58

Detta gör mig lycklig!!!

Av A Freak - 10 januari 2009 16:57

Detta gör mig deprimerad!!!

Ovido - Quiz & Flashcards