Alla inlägg under augusti 2008

Av A Freak - 31 augusti 2008 11:48

ok, som ni vet om ni ha läst min blogg tidigare så har jag för inte länge sen gett mig på Smallville, ajaj... så gick de.. jag slutade efter 7 avsnitt... :) oops! med de var ju lite drygt! och ja kännde aldrig för att slå på ett avsnitt... men nu! nu vill jag slå på ett avsnitt och ja vill veta vad som kommer hända även om det är ganska öppenbart!

så... samanfattningen av detta är alltså: jag har nu sett klart på första sesongen och den andra e på G...

tycker ni om Smallville?


OOH! jag kan nu medela att nästan hela Elliot minos skivan ligger på min "25 mest spelade" lista på Itunes! haha jag har bara lyssnat på dom i en vecka och jag har haft min Ipod i ett halv år! komiskt... men do e så jävla bra!!! ha ni inte hört dom lyssna på dom!!! min favorit är "silently"...


fan va ja e sugen på alla nya serier! jag ha tv,com som start sida och där går reklamen som om dom vill reta mig!!! alla mina serier går i bildspelet! irriterande! och jag har låvat mig att inte se på något om dom eller läsa om dom, för ja tycker se förstör... så nu försöker ja bara byta sida så fort så möjligt... ;) nu ska ja dubbel kolla alla mina datum till nästa månad...

have a nice day!

XOXO

Av A Freak - 30 augusti 2008 20:19

What the fuck! desperate housewives ska få ännu en sesong! Hur hände de! dom kommer göra somma misstag som one tree hill gjorde! Vi har ju därifrån lärt oss att de inte funkar den där "fyra år senare" grejen! ja, visst ja ville veta vad som hände med mike och susan, men jag ville inte ha en till sesong! dom är ju självdestruktiva! varför!? för nu kommer jag bara kommaihåg den här sesongen och den kommer säkert inte vara nå bra... men man vet ju aldrig... fom kan ju förvåna oss, men jag tro vi bara kommer vara med om fallet för en riktigt bra serie... synd!

By the way, de nya avsnittet kommer den 28 septemder och släpps på internet den 29... ni måste kolla på de med mig!

hoppas hoppas hoppas att den är bra!

XOXO

Av A Freak - 29 augusti 2008 07:39

haha jag han nu just insett att 22-23-24-25-26-28 är det serier jag måste se! lite jobbigt men ganska komiskt! de har inte varit såhär förut! de har alltid varit 2 per dag... men det här duger för mig, men ja måste ju säga att ja inte kommer få mkt gjort när dom har startat! Men jag är så glad att jag äntligen ska få se hur de gå med alla, vilka som dör, vilka som gifter sig och vilka som är dexters nästa offer! kanske de e ni! dam, dam ,dam...(mörk och evil röst!) ha de så bra idag nu ska jag till skolan

XOXO

Av A Freak - 27 augusti 2008 16:22

Jaaaa!!!! Lycka! jag kan nu medela att denhär terminens serie tittande har nu börjat! Den värdiga börjande serien var... GREEK!

nu har sesong 2 äntligen börjat och jag är nu mkt på G! har ni hunnit sett avsnittet? om inte läs inte nedanstående!


Fuck det var tillochmed ett bra avsnitt! jag älskar Greek! och jag måste ju säga att pojkar i Cheerleder outfits var toppen! haha! det måste jag säga var riktigt hett ;)

Jag hatar fortfarande rebecca Logan! hon är elak! jag tycker inte ens synd om henne. men de kan ju bero på att jag sitter här och hoppar i hemlighet på att de ska bli Cappie och Casy... ganska omöjlift, jag vet men de var ju något som hände i slutet av förra sesongen och det tände mitt hopp igen!


HA! jag visste att Franny inte var snäll! hon e ju också elak! alla är ju elak! utom dom jag gillar... men de kanske inte är helt oförståligt att jag tycker så!

nu har jag skrivit av mig lite!

XOXOXOXOXOXOXOXO

Av A Freak - 26 augusti 2008 21:12

jag har nu sett en ny serie! The Secret Life of the American Teenager... efter att ha sett två avsnitt insåg jag att jag kände igen det eviga predikandet om vad som är rätt och fel! jag tittade då till slutet av avsnittet och såg namnet jag sett många gånger när jag var liten... jag insåg att det var samma producent som i den väldigt "Gulliga" och väldigt kristna serien "7th Heaven"... och nu när jag tänker på det så lyser 7th heaven momentsen lika starkt som Las vegas! 

MEN! jag gillar serien... visst, den är (väldigt) kristen och visst den är i ganska mkt B-kvalitet. men den har väldigt roliga skämt! det är en sån serie som man kan sitta i soffan och mystitta på med sina närmaset vänner och skratta tillsammans... härligt ibland om du frågar mig!

nu ska jag sova! ha de bra mina vänner

XOXO

Av A Freak - 26 augusti 2008 07:24

jag har just insett vad lite jag har skrivit den här månaden! jag är mkt ledsen...

idag sends nya GREEK!!!! och kommer till mig imorgon! jag vill inte vänta! jag är så glad att allt börjar nu! de ska bli så kul! haha snart ska ja till skolan men först ett GREEK avsnitt för att värma upp!

XOXO

Av A Freak - 25 augusti 2008 07:12

jag har två Goda nyheter!

NR 1: eliot minor! fuck vilket läckert band! jag kan inte få nog av dom. Jag har just börjat lyssna på dom men jag har redan minnen av dom... Lyssna på dom om det inte redan är gjort!


NR 2: Jag kan nu glatt medela att jag har det efterlängtade datumet! Criminal minds börjag igen den 24/9, vilket inte är så långt kvar... :)

och då kommer jag få veta vem som dör! vem tror ni? jag hoppas att det inte är någon av mina favoriter! jaja Snart kommer jag ha svaret och så fort jag ha det kommer ni att vet!

XOXOXO

Av A Freak - 24 augusti 2008 20:25

hejsan, jag är mkt ledsen för mitt frånvarande... jag har varit utan dator i en vecka! vilket gör det svårt att skriva och svårt att se på några serier... MEN, jag har inte varit utan DVD och jag kan nu stolt berätta att jag har tagit mig igenom "Matrix" triologin, och jag måste såga att den faktist inte var så illa... Ja, ja måste nog tillochmed säga att den var bra...riktigt bra!

detta kom som en stor förvåning... men i slutet på sista filmen ar jag nog tillochmed lite kär i Neo... konsigt,konstigt. men komihåg: han är fan inte snygg men han är ju så läcker! HAHAHA

ja Dom blev ett måste i min enorma filmsamling och och nu ligger dom i tryggt förvar i lådan...

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards