Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Feeder berättar mina känslor på ett vackert sätt!

Av A Freak - 9 juni 2010 22:07

Feeling the moment slip away
Losing direction, you're loosing faith
You're wishing for someone,
Feeling it all begin to slide
Am I just like you?
All the things you do - can't help myself...

How do you feel when there's no sun?
And how will you be when rain clouds come and pull you down again?
How will you feel when there's no one?
Am I just like you?

Turning to face what you've become,
Buried the ashes of someone
Broken by the strain
Trying to fill that space inside
Am I just like you?
All the things you do - can't help myself

How do you feel when there's no sun?
And how will you be when rain clouds come and pull you down again?
How will you feel when there's no one?
Am I just like you?
All the things you do

Don't ever feel that you're alone
I'll never let you down, I'll never leave you dry
Don't fall apart, don't let it go
Carry the notion, carry the notion back to me, to me...

Feeling the moment slip away
Feeling the moment slip away

Cause I'm just like you

How do you feel when there's no sun?
And how will you be when rain clouds come and pull you down again?
How do you feel when there's no one?
Am I just like you?


Underbar låt, underbar text som säger allt om allt! Haha, minnen rörs om nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Freak - 4 september 2010 09:00

Jag sitter nu och ser mig igenom private practice och jag undrar en sak! Hur kommer det sig att ingen har självkontrollen att inte ligga med människor hit och dit? Hur kommer det sig att när ett par som vet att dom inte vill vara med varandra kysser ...

Av A Freak - 29 augusti 2010 13:04

Ja! så var skolan igång igen då! Kul? Nja inte riktigt men vad kan man göra? Jag känner att vi dyker in i "Det hela" på engång! Lika bra. Jag har nu brytit mitt fast förhållande med hat mot true blood! har nu läst böckerna??? Jag ÄLSKAR dom! Sookie ä...

Av A Freak - 4 juli 2010 19:55

Var det bara jag som grät som ett barn som blivit tappad i backen när booth och bones skildes åt på flygplatsen??? Jag håller just nu på att se ikapp alla serier jag missat när jag har jobbat hårt i skolan eller varit på konserter och jag har nu se...

Av A Freak - 4 juni 2010 22:28

Japp japp, hej hej mina vänner, äre bra? Ni kan ju inte riktigt svara på den men ändå :D Med mig är de fint såhär i student tider, party pojkarna är överallt och allt är fint :D Men men, lite serier, Gossip girl! är de bara jag som tycker de börjar...

Av A Freak - 7 maj 2010 16:27

MIna damer och herrar! I belive we have an ending of Ugly Betty! Jag tror ärligt att de är en av de bästa serierna som finns! Ha ni tänkt på att det inte finns en dålig säsong!? Sure några ha väll gått lite crazy men de ha altid varit värt att titt...

Ovido - Quiz & Flashcards