Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Bon Iver and other fun stuff

Av A Freak - 25 mars 2010 18:06

JAg håller nu på att super lyssna på Bon Iver och Arctic monkeys. Jag älskar dom båda! Men Bon Iver är så svår anpassad! De ska vara en regning dag eller dimma funkar också men Arctic då är de ju bara att köra! Spelar ingen roll om de är en suckie day eller om man blivit dissad, krossad eller arg... spelar ingen roll! Dom bara skapar lycka! Sedan har vi ju dom när man är lycklig också! Och då bli man bara song/dans sugen :D


Ja... Annars är de ju bra.... Jag har sett mig igenom Cougar town, riktigt rolig och meningslös serie :D i LOVE it! Alla serier är i full rullning; Gossip girl ha atartat igen... och vad tycker vi om de? De är ok? Kanske? 90210 är rullande och helt ok! Jag bli så glad av den serien! De är en sån sommar serie! :D Resten av serierna försöker jag hålla min ikapp med men nu är de mycket annat jobbig att hålla koll på så... De är lite tugnt! Men jag ska nu ta tag i de hela och börja skriva mer! Jag ahr haft en fin liten paus och tappat er lite men jag hoppas på att vara tillbaka nu! I'm gonna try!

Men nu är de stallet dax och that's it! Happy voffeldag! :D

XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Freak - 4 september 2010 09:00

Jag sitter nu och ser mig igenom private practice och jag undrar en sak! Hur kommer det sig att ingen har självkontrollen att inte ligga med människor hit och dit? Hur kommer det sig att när ett par som vet att dom inte vill vara med varandra kysser ...

Av A Freak - 29 augusti 2010 13:04

Ja! så var skolan igång igen då! Kul? Nja inte riktigt men vad kan man göra? Jag känner att vi dyker in i "Det hela" på engång! Lika bra. Jag har nu brytit mitt fast förhållande med hat mot true blood! har nu läst böckerna??? Jag ÄLSKAR dom! Sookie ä...

Av A Freak - 4 juli 2010 19:55

Var det bara jag som grät som ett barn som blivit tappad i backen när booth och bones skildes åt på flygplatsen??? Jag håller just nu på att se ikapp alla serier jag missat när jag har jobbat hårt i skolan eller varit på konserter och jag har nu se...

Av A Freak - 9 juni 2010 22:07

Feeling the moment slip awayLosing direction, you're loosing faithYou're wishing for someone,Feeling it all begin to slideAm I just like you?All the things you do - can't help myself...How do you feel when there's no sun?And how will you be when rain...

Av A Freak - 4 juni 2010 22:28

Japp japp, hej hej mina vänner, äre bra? Ni kan ju inte riktigt svara på den men ändå :D Med mig är de fint såhär i student tider, party pojkarna är överallt och allt är fint :D Men men, lite serier, Gossip girl! är de bara jag som tycker de börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards