Alla inlägg under april 2009

Av A Freak - 29 april 2009 21:21

GREEN DAY KOMMER TILL SVEIGE!!!!!!!!!!

Dom kommer den 11 oktober och jag bara måååååste gå! Jag måste måste måste!!!! Dom släpper biljetterna på måndag kockan 9 så ja kommer sitta och vänta!

Ni kommer senare höra om jag fått biljetter! Dom kommer nog gå jävligt fort! ;)

nä nu ska jag gå till mitt rum och se på gamla numbers avsnitt! ;)

Jag ska också bara säga att jag har nu sett 2 säsonger WEEDS på en dag.... kan ni säga FREAK!!!!!

XOXO

Av A Freak - 29 april 2009 21:09

NOOOOO!!!!!!!

Jag vill gråta jag vill skrika jag vill svära!!!!!

Jag har sett det nya Heroes avsnittet och min besvikelse är evig! Visst dom levererade ett as bra avsnitt men är Sylar gone????? It can not be! I need him!

Jag är helt seriös! Jag vill ha honom tillbaka ! Jag vill inte ha Nathan!!! Han ska vara död och Sylar ska leva i all evighet!!! Men fan heller! Dom kommer förstöra hea serien om dom tar bort Sylar! Dom kan bara inte göra så! Jag älskar ju han! Och nu finns det ju ingen snygg kille att titta på heller! WTF!

Jag var ganska glad där ett tag! Jag menar han och Clair!!!! Det skulle ju vara det bästa paret ever!! Vilket jävla par! Och jkag älskar ju Syler och jag gillar faktist henne! Hon kan inte hålla sig från att döda och hon kan läka såren han skulle göra på henne! Hur söt skulle dom inte vara då!!?!?!?! Jag vill ha dom tillsammans och lycklig! Men då kommer hon och förstör och ba, nä, du dödade min pappa och hotar alla jag älsakr och sedan har hon bara förstört stämningen! Fan för henne! Kunde hon inte vara mer som mig? Jag skulle sååå ha fallit för honom!

HAN ÄR BORTA!!!!!!!!! NO!!!!!!!!!! Jag vill inte! Han måste komma tillbaka! Jag kommer bli så ledsen annars! Pch jag kommer sörja honom och kanske tilloch me´d sluta se på Heroes ochjag vill inte de! Men vad kommer det bli utan honom!

Och jag vill heller inte hatt han ska komma tillbaka men i Nathans kropp för jag vill se honom! Jag vill titta på den otroligt snygga mannen och bli förvirrad av honom om jag ska tycka han är evil eller om jag ska älska honom!!! xHan måste komma tillbaka!

Sedan ska jag bara nämna en bra sak med avsnittet! Peter har powers igen!!!!!! Som vi har väntat på detta! Tack gode gud!

GIVE ME MY SYLER!!!! 

XOXO

Av A Freak - 28 april 2009 09:34

Hello! Jag Har fan inte skrivit på ett jävla tag! JAG VET! JAG VET! I SUCK!!!

Såå... nu är jag här och jag har börjat sett om en serie! Jag har förjat sett om WEEDS! Fuck it vilken rolig serie! Jag älskar den!! Jag har nu börjat med första säsongen och jag älskar det lika mycket nu som jag gjorede förut!

Klart om det.... Vad ska jag skriva... Jag har börjat köra moppe och jag har inte dött än!!! A-freaking-mazing! em... Jag ska se lite serier ikväll och håller på att fixa några till NCIS avsnitt eftersom att jag håller på att se ikapp men det tar en sån jävla tid att ladda hem så har jag inte fixat någa avsnitt efter nummer 12 men nu har jag fixat några till tillsammans med nya chuck och nya gossip girl. Jag är så jävla besviken på gossip girl avsnitten! Fuck it!! Kan dom inte bara ge upp!!! Jag vill inte se nå mer men jag måste!

Åh! Jag längtar efter det nya 90210 avsnittet!

Och nu måste jag gå! Lektionerna kallar! FUCK IT!!!

XOXO

Av A Freak - 28 april 2009 09:34

Hello! Jag Har fan inte skrivit på ett jävla tag! JAG VET! JAG VET! I SUCK!!!

Såå... nu är jag här och jag har börjat sett om en serie! Jag har förjat sett om WEEDS! Fuck it vilken rolig serie! Jag älskar den!! Jag har nu börjat med första säsongen och jag älskar det lika mycket nu som jag gjorede förut!

Klart om det.... Vad ska jag skriva... Jag har börjat köra moppe och jag har inte dött än!!! A-freaking-mazing! em... Jag ska se lite serier ikväll och håller på att fixa några till NCIS avsnitt eftersom att jag håller på att se ikapp men det tar en sån jävla tid att ladda hem så har jag inte fixat någa avsnitt efter nummer 12 men nu har jag fixat några till tillsammans med nya chuck och nya gossip girl. Jag är så jävla besviken på gossip girl avsnitten! Fuck it!! Kan dom inte bara ge upp!!! Jag vill inte se nå mer men jag måste!

Åh! Jag längtar efter det nya 90210 avsnittet!

Och nu måste jag gå! Lektionerna kallar! FUCK IT!!!

XOXO

Av A Freak - 23 april 2009 22:34

Jag har nu sett det och jag avgudar skaparen av Chuck!!!!!!

   Han har nu kommit bort från grejen i huvudet och alla är lyckliga och ett tag där trodde jag att det var det sista chuck avsnittet ever jag satt och såg... Jag vet int om det hade varit bättre än att gubben kommer komma och ta dom! Jag skulle vilja så mycket att åtminståne en serie slutar i tid! att dom inte drygar ut på det! Som jag tycker att dom gör i gossip girl nu! Jag har redan sett alla händelser dom hade planerat och nu är det som att dom bara improviserar! JOBBIGT!!! Men jag har aldrig känt så om chuck så därför skulle jag önska att dom tog tag i det hela och slutade med sin stolthet kvar för det är trotts allt en grymt bra serie! Jag älskar den! Den är rolig, spännande lite kärliksfylld och väldigt väldigt söt!!! Och det blev ju Chuck och Sarah!!! Ja!!! Dom är ju bara för söt! Jag gillar dom! Och pappan är hämtad och jag känner bara att allt kommer bli bra! Sedan ha vi ju det lilla problemet med gubben men jag hoppas på en snabb löäsning av det och sedan ett lyckligt och bra slut! Det kommer bli jobbigt men det skulle vara bättre.,... Man kan ju inte dryga iut på slutet för alltid...

   Jag måste också bara nämna hur söt Casy va!!! Det trodde jag inte!!! Men han va ju jätte söt när han kände sig utanför!!!

Nå nu måste jag sova... skulle bara säga det!

XOXO

Av A Freak - 21 april 2009 22:31

Jag har nyss sett det nya greek och jag är så nöjd, det var så bra och jag har en lite "Feel good" känsla just nu! Jag tycker deet va ett jätte bra avsnitt! Fischer var ingen tjuv, Aash blev full, Evan gjorde äntlirgen slut med Franny vilket betyder at hennes pengar snart kommer ta slut, Evan har lite kommit tillbaka till den han en gång va... En ganska okej kille.

Och sedan har vi Cappie... Är han inte bara som en grekisk gud som bara går runt, ha det bra , lyser up allas vardag och ger enormt bra råd till allt och alla! Hur kan man inte älska honom för det!?

   Det va väll enb söt sista bild på han och Spitter när dom gick så där som bröder och allt var så lyckligt! Och det hjälpte ju att Evan just hade dumpat Franny en aning elakt! Jag har alltid hatat henne och hon fick precis vad hon förtjänade!!!!

Haha... Mina fina kommentarer... Sedan måste jag bara nämna det otroligt roliga skämtet som var med i förra avsnittet. Minns ni när ZBZ gör en liten pjäs av systrar i jeans och en "Pledge" säger "Oh, my god, the guy who plays Kostas is sooo HOT!" Jag har nu insett att det är ju Max!!! Haahahaha Jag trodde jag skulle dö när jag komihåg det! Det va ju bara såå klockrent!

Men man ser inte att det är samma människa... Han är så grekisk gud i den filmen och i GREEK så är han en liten tönt! Söt, men en tönt!

jaja... nu ska jag gå och sova... Bara en fin liten kommentar för att hylla mark hoppus, Travis Barker och Tom Delongs återförening.

Use me holly, come on and use me!

XOXO

Av A Freak - 21 april 2009 17:32

Jag pratar nu om det nyaste gossip girl.... Jag tyckte inte att det var något att hurra för... Jag var till och med lite uttråkad ett tag... Ok... Serena gifter sig, okej dan börjar jobba, okej Jenny har en dejt, okej Chuck är deppig over Blair, okej Nate får reda på nått crap om sin farfar eller vad han nu var... Det blev bara drygt!!! Jag fick tråkigt! Jag blev lite besviken! Jag tycker det va ganska bra ett tag och nu bara är det massa skit! Ja menar, seriöst! Blair och Nate? Det är bara lite mycket, tycker ni inte?

   Det va så att dom va och sedan va dom inte och "that's that!" Men nu ska dom jävlarna twista alltig och bara göra en massa skit! Hur kul är det? Vi vet väll alla hur det kommer sluta? Blair och Nate är bara inte gjorda för varandra!

   Jag gillade först den där killen som Serena hade "gift" sig med... Ha var lite rolig! Men sedan så visade sig vara ännu en förstörare! Jag vet bara inte vad han kommer förstöra än... Jag gissar på att han kommer spela in en "sex-tape" Med Serena och utpressa henne på pengar! Haha.. Tankar... Nått sånt kommer nog hända tror jag för ha verkar lite lömsk... ;)

Nu ska jag ta mig till bussen och sedan ska jag träna!

"Three cheers for Dexters brain!"

XOXO

Av A Freak - 21 april 2009 15:27

Det har ni nog sett...Jag såg det äromdagen och jag kan inte sluta tänka på det! Det var ju ett fångeläger! som i andra världskriget!!!! Dom testade på männikor och behandlade dom som labråttor! Och dom va ju bara barn! Hur kude dom föra så!?!? Jag blev väldigt känslosam och upprörd när jag såg det här avsnittet! Jag tycker det var hemskt! Och hennes syster och pojkarna och "The company" och allt det där! Det var en hemsk men otroligt bra historia! Jag tyckte den a jätte bra och jag blev chockad och lite sur när jg såg att det var Mohinders pappa som höll i det hela! Han gjorde rätt när han sa att han nog inte ville eta fö så jag ser det just nu så verkar han som en hemsk människa! Dumma han!!! Jag hade sån grov sympati för Angela! Hur ka man göra så mot en grupp människor! Jag har aldrig kunna förstå vad som var Hitlers problem och jag hatar att höra om andra världskriget för jag kan inte sluta bli ledsen! Det va ju en hemsk tid ochjag kan inte förstå hur man kan låta någo så hemskt hända! Och visst det kanske var svårt att stoppa alla psyko nazister men det viktiga är att dom stoppades! Och jag måste säga att jag kopplade det här avsnittet lite med det kriget... Visst det var inget öppet krig men dom hade de där jävla lägret! Tillochmed barn!!! Haha... Ja som ni ser nå fick jag lite starka känslor om detta avsnitt och nu så ska jag snart se det nya... det litter i min lista men dold.se tycker att et är så kul att sega ner mig så jag måste nu vänta och vänta... Drygt men vad gör man inte? ;)

Jag fixar också det nya Chuck och greek och gossip girl... Men som jag sa så bara väntar jag just nu... Jag har dock ganska höga förväntningar om heroes! avsnittet heter "I Am Syler" och är enligt min bror avsnittet där Sylar visar sin psykopat sida fullt ut... Intressting!


Jag har också läst klart första Dexter boken och woow! Helvete vad bra den va! Och den va ju inte som serien utan den va ännu bättre! Jag satt och skriek i slutet av det för jag var så chockad! Och sen så blev jag lugn igen... Riktigt bra bok... LÄS DEN!!!

Nu ska jag börja på nästa... ;)

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards