Alla inlägg under september 2008

Av A Freak - 30 september 2008 21:20

Yes! hon e död!!! go go go Dan! jävla psykopat nanny!

åh! kan inte Nathan bara inse att hans liv som spelare e över och att han kanske skulle gå vidare... han borde ta jobbet och vara glad...

Brook e så jävla jobbig!" kan hon inte bara sluta vara så... ja Bitter! hon e ju så mörk nu för tiden och de stör mig för hon har alltid varit så glad och rolig... men nu e hon bara dyster...

ja dom hade mig hålla andan ännu en gång vilket betyder att de faktist är bra igen! de tackar jag för...

sen har jag bara en undran... vem skulle ta sin 6åriga son till en man som snart skulle dö!? man vill att barnen ska ha kvar lyckliga minnen och inte minnet av en svag och sjuk man som knappt kan röra sig!

de skulle inte jag villja iallafall!

nu ska jag se lite Gilmore Girls och sen ska jag sova!

ledsen igen för förseningen av Heroes och Chuck!

XOXO

Av A Freak - 30 september 2008 21:18

Ja... de e väll så att utvecklingssamtal även gäller för dom serie intresserade och mitt hamnade ikväll... vilket leder till ingen tid till Heroes eller Chuck! to bad... men vad ska man göra? Bengt är iallafall något jag inte kan styra...

XOXO

Av A Freak - 30 september 2008 16:21

Bra låt med bra historia bakom!

Av A Freak - 30 september 2008 14:55

ok... Serena har nu blivit hennes sanna jag... eller? Är de så hon är? jag trodde hon var anurlunda i serien... För i boken är hon ju precis så... men hon har varit bra i serien för hon har varit lite... ja snäll...

men vad bra de gå för Jenny! jag tycker de e bra att hon vill sluta skolan! för hon ha ju talang! och om de e nått man vill så får man ju jobba för de... och de vet hon och de e ju bara de hon vill göra.

Men Chuck.... stackars liten!!!! han är ju så... inte chuck nu... han e så ledsen och han har dragit mer på hans självsäkerhet... Jävla Blair! hon har förstört honom! han var ju så rolig förut... jag måste säga att ja saknar honom....

och sen har vi ju Dan... han bara... ja, ja vet inte. han bara är utan att man tänker på de så mkt... men de e ju okej...

men nu vill jag att Aaron ska komma! han är ju så rolig i böckerna!

men nu ska jag se på nya Chuck!

XOXO

Av A Freak - 29 september 2008 17:18

OH, Well... de kunde ha varit bättre... kunde inte Mike bara dött? de hade varit lättare att ta... men de e ju Susan som förstörde ju! de e hennes fel! jag blev lite sur på henne...

Gabbie och Carlos verkar iallafall lyckliga... iallafall deras äktenskap. men vad ska man göra när man vet att ens barn e överviktig... hon vet ju sanningen, Barn e elaka... dom retas och dum mobbar på allt och alla... så är någon överviktig så e de bara en fråga om tid... och när barnen börjar bry sig så går allt åt helvete... så dom borde nog slimma ner henne lite...

Men lynetts barn har ju växt på sig om man säger så... men vart ha dom andra tagit vägen? dom hade ju tre till... har dom försvinnit... de var lite konstigt att man inte fick veta...

Bree... hon verkar så ensam nu... lite elak visst men Danielle tog hennes, så gott som sån... så hon har väll en hel del att var upprörd över...

vad har Edie skaffat för psyko man då! han verkar inte så stabil om man säger så...

men nu ska jag äta och sedan ska jag se lite Chuck så ni får ha de bra!

XOXO

Av A Freak - 29 september 2008 16:16

haha! We are getting a psyco kid! Förhoppningsvis så kommer ungen ta efter Rita och inte Dexter.... men man vaet ju aldrig.... de kanske gå i arv ;)

annars måste jag säga att de var ett lite mesigt avsnitt... jamenar, bra men inte lika många "kill kill kill" scener och mer... ja sex scener... udda men sant...

men jag ville ha tillbaka dexter som mördar rätt människor, som aldrig gör ett misstag och som är lite konstig men charmig... han vill ja ha igen... och Dexter som e lite ledsen och förtvivlad hela tiden... nu e han ju bara så glad! men men han kommer nog tillbaka snart...

nu måste jag sluta skriva för nu ska jag se nya Desperate Housewives...

ledsen för de korta inlägget men ja kommer med mer sen!

XOXO

Av A Freak - 27 september 2008 21:04

ja... man vet att den ska kommaa, men vänta på att den ska komma... och här är den och serierna är slut för nuvarande... ajajaj... men nu väntas nästa vecka med nya avsnitt av typ allt och en helt ny sesong Dexter! men annars så saknar jag bara en serie och det är Kyle XY, som inte kommer före januari... sorg... jag saknar den.... den e söt och spännande på samma gång, en bra serie helt enkelt...


till något annat. jag kan nu säga att jag måste skarra en ny hårddisk, min som är på 500gig räcker inte längre... ajaj... de enda jag har på den är serier och filmer... många! och nu får jag några gig i veckan också... ja det måste införskaffas!


xoxo

Av A Freak - 27 september 2008 09:34

ja... Fan vilken elak början! jag trodde han var död! jag han bli ledsen! ja... de var elakt...

men i övrigt så blev jag lite besviken... det verkade som om sjukhuset var helt tomt... och det tvekar jag på att ett sjukhus kan vara... sen när dom kom in i balklänningar så blev de bara rorigt och jag blev förvirrad för jag visste inte vem som var vem och vem som var vems make... vilket irriterade mig lite för jag kunde inte ha sama medlidand för dom som jag kunde ha haft om man kunde ha "lärt känna" dom lite bättre... man han helt enkelt inte få några kännslor alls för patienterna...

och ja menar, snälla meredith! kan hon inte bara komma över sitt kontrollbehov! gå de så gå de! om inte så kommer hon sörja och sen kommer hon vara över de... om jag skulle vara Crestina så skulle jag också få ett utbrott på henne...

Alex blev så elak mot slutet... de var så synd för jag tycker de e så synd om Izzie... hennes blivand man dog ju! de var en fin scen med danny...

George och Lexie ska inte vara tillsammans för dom e ju så... ja vet inte men de skulle vara konstigt...

men Cristina borde seriöst hitta en kille! men jag saknar Burk lite... de var synd att dom inte gifte sig tycker jag.... 

and thats it!

XOXO 

Ovido - Quiz & Flashcards