Alla inlägg under juni 2008

Av A Freak - 17 juni 2008 17:25

bye the way who is this  :( ?

Av A Freak - 17 juni 2008 17:14

ok ja skäms lite över mitt förra inlägg man ska inte bryta ihop så där...

men men nu går vi vidare... ja kan ju medela att ja inte ha sett något nytt avsnitt av någon serie... ja tro nya GREEK kommer idag om inte de senaste var sesongsavslutningen.... ingen som vet, ingen som vet...


men något kul innan ja slutar: dom har äntlirgen släppt datumet för de nya gossip girl avsnittet... den 1/9... september blir en seriöst bra månad! och ännu ett fel: dexter: 16/12... varför kan dom inte bara sätta ett datum och hålla sig till de, istället för att byta hela tiden!

nu ha ja inge mer

XOXO

Av A Freak - 15 juni 2008 21:13

Ok, en ny början var vad man tänkte med en ny blogg... de ska inte vara en lika dan som förra... But here I go again: ja vet att det ända jag gör på denna blogg är att "Hissa" och "Dissa" serier och de e ju alltid kul men jag har idag bestämt mig för att släppa in er lite till... ja vet att de kanske inte är vad ni vill läsa men ja lovar det är bara en en gångs företeelse...

FUCK!!! vad e de för fel på mig! ja borde vara så jävla lycklig; ja ha ju Fan allt! men nu har jag återigen kommit till en fas i mitt liv där ja inte känner längre... e de bara jag?  de ända sättet jag släpper ut mina kännslor är att sitta i min mörka källare slå på en bra film/serie och drömma mig bort... ja tro de e därför jag älskar serier... dom kan i ca 45 minuter ge dig ett liv du aldrig kunat drömma om... och den kan få dig att känna dom känslor du bara gömmer undan och aldrig vill ta fram, för du ska visa dig som en stark person som alla kan luta sig mot... och de e just den personen ja vill vara men alla kan behöva hjälp och ibland behöva sätta sig ner och andas... men hur kan man göra de med en deprimerad vän och en kännsla av att vad du än gör kommer de aldrig bli rätt... de ända man kan göra är att gömma sig med en bra serie och lite papper och bara släppa en liten stund och vara ett kännslomässigt vrak... och tro inte nåt annat än att ja ha gjort detta mot mig själv för ja vet att ja e annsvarig men ja vill bara inte att de ska bli som innan... de var inte en lycklig tid för mig och ja vill inte återuppleva det... men hur kan man leva med en kännsla av att man måste gömma sig i någon annans värld? är det värt de och kommer man någonsin få den kicken man får av att leva i en fantasi värld av att leva sitt egna liv...? jag tvekar...


ja kommer antagligen aldrig nämna detta igen och det är okej... ja fortsätter leva i min fantasi värld... de funkar än så länge...

XOXO


Av A Freak - 13 juni 2008 09:39

I mitt förra inlägg blev det lite fel... detta är datum dom nu har ändrat:

Heroes- 22/9 (de e ju bra)

Kyle XY- 12/1-09 (de e ju as långt kvar!)

Ja e mkt ledsen för de lilla felet men dom andra stämmer... iallafall va ja vet.


och nu kan vi prata om de nya GREEK avsnittet... Asså e ja taskig som tycker att de e rätt åt rebecca... hon e ju en så jävla elak! och ja gillar att se Casy och Cappie... ja vet inte om de e ja som e taskig men så tycker jag...

Nu har jag en liten fråga till er: vet nån vad bandet som var med heter... dom va ju faktist bra...

Ni få ha de så bra...

XOXO

Av A Freak - 12 juni 2008 20:16

ja de ha varit en lång vecka men nu har ja fixat en annan dator och livet går vidare...

hmmm... ja de e nu de e meningen att ja ska ta igen allt ja ha vella säga den senaste veckan men ja kan fan inte komma på nåt... oh jo ja kan börja med att fråga om ni ha hört bandet "sparklehorse"?

dom har bland annat gjort "wish you were here" som är bland dom bästa låtarna ja ha hört... så om ni vill ha nåt att lyssna på nån kväll kan du ladda hem dom...

och nu till något annat... men vad... hmm... jo ja kan ju erkänna att ja ligge lite efter med mitt serie tittande men ska snart se nya GREEK. framgång... men nåt kul att berätta: kyle XY nya avsnitt kommer den 16/7 de e ju ganska snart... åh, de slutade ju så jobbigt så de ska bli kul att se vad som kommer hända...

och sen tänkte ja bara nämna några datum att längta efter:

1/9- sesong 3 av Dexter ( se ni inte de borde ni de e nog den äckligaste serien ja ha sett men den e så jävla psykopat bra)


30/9- sesong 3 av Heroes (de måste ni ha sett)


1/9- nästa avsnitt one tree hill (ska dom verklirgen fortsätta?)


Ja September blir en bra månad... nu ha ja inte så mkt mer att komma med men jag kommer att återkomma.

XOXO

Av A Freak - 7 juni 2008 22:09

Ja, ni komme vi till de lilla problemet som jag stött på de här senaste dagarna... jag har ingen dator just nu sitter jag ved en lånad...

men vi ska inte ödsla tid på att klaga... ja vill bara säga nåt om en film jag har sett i helgen: "Lords of dogtown". Fuck vilken bra film! jag älskar den hört och har sett den tre gånger på två dagar... den handlar om dom typ tre största skatebordåkarna ever; Jay Adams, Stacy Peralta och Tony Alva. om ni inte har sett den borde ni gö de och kolla på Sid, han e så jävla söt se man vill ju bara dö! man vill klappa han på huvudet och kläma fram ett medlidsamt: Ååååh... jag älskar den filmen.


vidare till nästa ämne... nästan alla serier har tagit ett eget litet sommarlov... inte bra!

men jag har hittat Chuck... oj de ha ja nog sagt... jaja de e as bra och ni borde se de, ja har sett klart första sesongen och längtar tills nästa. 

jag har dock ännu inte sett de senaste avsnittet av GREEK... JÄVLA DATOR!!!

men jag hoppas på att återkomma snart

XOXO



Av A Freak - 3 juni 2008 21:15

ja vet ja ha inte skrivit på typ en vecka... min dator har blivit helt FUCKT UP! ja hade 6 trojaner (och för er som inte vet vad de e så e de sånna som typ hacka sig in på din dator och tar typ lösenord och sånt) plus 14 virus... ajde, ja nu se ni vad som händer när man laddar hem utan virusprogram... ;)  så nu sitter jag vid en lånad dator med en tidspress på 10minuter...

men ja måste bara säga något som jag funderat på i en vecka... Kappa tau hade så grymt bättre fester förr... då hade dom Plain white t´s... nu ha dom... em- inte mkt...

hinner inte mkt mer nu...

med hopp om att vara tillbaka snart

XOXO

Ja ska försöka laga datorn i veckan... önska mig lyckatill .

Ovido - Quiz & Flashcards