Alla inlägg under maj 2009

Av A Freak - 31 maj 2009 22:17

helvete! Snart är helgen över! nu ska jag vara lite udda oc h säga tack gode gud!!!

Värmen har varit överdriven och jag har aldrig hunnit med så mycket i mitt liv!

De började långsamt, jag jobbade i stallet och tog moppen dit på lördag morgon halv 7! Jag spenderade hela min dag med att slita! Jag mockade en massa, släpade in och ut hästar och bar vatten hinkar. INTE KUL! Men vad gör man inte för pengar? Sedan när klockan var tre och jag skulle göra sista sysslan vad händer då? Jo! Då springer hästjäeln på mig och jag fluger i backen och kan inte släppa hästen så jag håller mig kvar och sli släpad en bit! KUL!!!! Så, där var jag, blodet ran men jag kunde inte ge upp och åka hem utan jag var tvungen att ta in alla andra hästar också! Ivärmen! jag ville dö!!!Jag var på så jävla dåligt humör. Sedan kom jag hem.... Duschade lite och mamma tog hand om min skadade arm. Sedan kom jag på att "oj, det kommer folk hit ikväll och ska sova på mitt golv... Det är ju äckligt". Så, då tog jag tag i det hela och städade mitt rum. Sdan just som jag blev klar kom mina vänner. Vi samlades i våra soffor och tittade på pokémon i typ 2 timmar... trevligt! Nått jag måste rekomendera! Det väcker gammla minnen och man minns hur det va att vara ung.... ;)

Jag vaknade halv 6 och tänkte "Nä, fan inte så tidigt" så jag somnade och vaknade en gång till och tänkte samma sak, tredje gången gav jag upp och hoppade smidigt över Emma som var sovandes och kom ner till en god frukost. När Emma vaknat och jag har blivit pigg tar vi fram den seriösa sidan och pluggande svenska! Såååå drygt!

Sem va vi på middag hos mormor, dog av värme, badade, frös halvt ihjäl, bakade cup cakes, tittade när syster och josse bakade skones, tittade på systers hemgjorda film, pratade en massa skit och nu sitter jag här och bloggar.... viken jävla dag!!!!

Jag vill också nämna att jag har så jävla ont i kroppen idag! Helvete! Jävla häst!!!! Och! Det var inte ens min!

Nu kom minmammas vän Gro (ja, hon heter det!) och hin ska sova på mitt rum så jag ska sova hos syster... suck... Jobbig helg...

 Jag ville bara få ut de där.... TACK!


nu till ett litet tipps! Jag fick bandet avJohan, snällt av honom! Och nu ska jag dela det med er! Racoon! Har ni hört om? Så jävla soft musik! Lyssna på det! ;)

Nu ska jag gå och sova....

XOXO

Av A Freak - 29 maj 2009 09:28

JAg har nu sett klart på säson 3 av house och jag ha lite smått börjat på säsong fyra... Åh, vad dåligt de va att alla bara försvinner! hur tråkigt va inte de!? Jag tyckte dom va bra... men vem vet de kanske bli bra det här med... Who knows.

Jag har också insett en sak med house. Dom har en sjukdom som återkommer hela tiden i  var säsong. första säsongen var det TB andra vet jag inte riktigt... Jag har inte sett hela och i tredjeva detg att levern gav upp. Det kommer upp heta tiden! Dom kanske ha dålig fantasi...


Nu till nått annat: Jag har skrivit en liten recension av darkly dreaming Dexter. De va ganska spännande. Jag och min mamma kom in i en diskussion om Dexter är lika illa dom dom han mördar. Jag sa NEJ hon sa JA. Men kom igen! Ni ha kanske läste eller sett Dexter, ni måste ju hålla med mig! Eller hur!

Haha... Nu ska jag på min nästa lektion:(

XOXO

Av A Freak - 26 maj 2009 08:51

Hah, vackert inlägg.... eller hur! Jag tyckte hon skulle ha tagit en serie och skriva om när jag såg inlägget, men de tyckte inte hon.... Det är bara jag i min lilla grupp vänner som är så konstig... Just nu sitter jag på skolan och lyssnar på Creep med raidiohead... Väldigt bra låt! Jag har kommit in lite på Twilight igen.... Ha ni läst den än?

Jag har läst lite midnight sun men jag har kommit på att jag ska nog läsa klart alla dexter böcker innan jag börjar med nått gammalt. Jag har det lite tugnt med läsingen just nu. Jag tittar på Americas best dance crew... Fan det är så bra! Nått jag skulle vilja se dock är Jabbawockeez dansa till Like a puppet on a string med the Hives. Det skulle vara så kul! Haha...

NU ska jag prata lite med er om min döda hårddisk... Suck... Jag hatar att den har mördats! Jag måste få igång den! Jag har laddat hem bones i tre jävla dagar! Det kommer ta sån jävla tid!!!! Jag ska nog gå till Larry skön... Haha, jag har inte lyckats frysa den till liv. Damn! Jag ska nu nog gå till han och hoppas på det bästa... Kan ni hoppas med mig?


Jag har en liten fråga... Vad fan är houses problem!?!? Åh! En ännu bättre fråga; Vad fan håller han polisen på med! Ska dom sätta House i fängelse eller vadå? Jag tycker det var bra när han bara va han! Varför kan dom inte behålla de? Visst va det lite bra frågor!

Nu ska jag lyssna på Bella när hon pratar om Twilight!

XOXO

Av A Freak - 24 maj 2009 22:58

hahahahahahah jag har hackat mig in på Hannahs lilla blogg! Den ni.


By the way, hej hannah! Visst har jag skrivit ett fint meddelande till dig och alla dina läsare! Hehe, jag ville bara bevisa för mig själv att jag kunde knappa mig in på din blogg! ;) Och nu vet ju du det med, smart...

well well, See you tomorrow in school Hanny :*


xo alla hannahs läsare/ hannahs vän emmajosefina

Av A Freak - 23 maj 2009 11:24

Jag döör!! nej, Jag dog! Igån mina damer och herrar dog min hårddisk... (R.I.P)... Jag  vet inte vad jag ska göra! Allt ligger på den!!! Seriöst allt! Alla mina säsonger serier, alla mina filmer, alla mina musikvideor... ALLT!!!

Och nu har jag inget!!! Jag måste dock säga att det var lägligt för idag är det rea på Media markt!Jag ska dit! Jag ska köpa en ny och sedan ska jag frysa in min döda! ... Jag vet att det sista lät lite konstigt men tydligen så finndet lite hopp kvar för mig! Om man fryser in den ett tag och sedan kopplar in den så kan det börja funka igen... Iallafall så linge att jag kan flytta över allt... Detta förslag vill jag tacka våfflan för... Jag ser lite ljus där framme... Det är bara lite tugnt just nu... Åh!!! Det var alla mina serier!!!!

Tack för att ni lyssnade... Om min "In-frysnings teknik" inte funkar så miste jag ta hem allt igen!!! Det kommer ta ett år!!! Jag har börjat skriva ner allt jag hade på den... Serierna var lättast men filmerna! Jag har ett råd till er alla! Gör en säkerhetskopia!!!!

XOXO

Av A Freak - 23 maj 2009 11:13

Fuck it! Jag mår illa efter det dår avsnittet! Jag vet inte vad jag ska skriva! Jag vet inte vad man ska säga om de där... förvirrade sitter jag här och undrar "Vad fan va de där?" ...

Vi börjar från början.

Han killen i början verkade ju helt crayy och sedan efter att tag helt bra... Och han i bilen, Lucas i guess verkade så lugn början... Jag blev så jävla äcklad efter det där! Dom använde människor som labråttor!!!! Vad fan! Och sedan gav dom männisokrna til grisarna! Det var ett så jävla äckligt avsnitt och nått mer kan man ju inte säga! Och när han hade tagit tjejen trodde jag hon skulle dö, men hon överlevde bara för att hon var så lugn! Men jag tyckte lite syom lucas... det var ju inte hans fel att Mason var Crazy!!! Jag tycker det är hemskt när sjuka människor använder sig av psykiskt störda... Det är hemskt!

Nu till det sista... SKA DOM DÖDA HOTCHNER!?!?!?

Det går ju inte! Han har ju ett barn och en familj och BAU! det här går ite!!! Jäla äckel gubbe!!! Jag tyckte det avsnittet som han var med i var riktigt jävla sjukt! Det var ju han som hugg sigsjälv typ 39 gånger aller nått sånt och sedan skar sig och drack blodet för att kunna rymma. Jag hade nästen glömt honom... Och nu är han tillbaka! Lika crazy som då och nu ger han sig på Hotchner! Jävla gubbe!!!

Jag ser jävligt mycket fram emot nästa säsong... Det var ett riktiht bar slut... Om det nu är slutet... ;)

XOXO

Av A Freak - 21 maj 2009 13:30

Jag vet inte om ni ha hört det här, men Kyle xy är över! Jag vill inte att det ska vara sant men det står överallt och jag blir så ledsen nu! Dom gjorde inte ens klart sista säsongen! Vad är det för crap!? Kunde dom inte ha gett oss fans ett värdigt slut!? Det skulle ha tagit ett avsnitt för allt att ordna sig, men nej nej! Dom kan inte gynna dom trogna fansen ens det! Dom bryter av mitt i en säsong när det är otroligt spännande och säger "Nej, det här går ju inte. Vi skiter i det här". Hur kan dom!? Ha man nå som älskar det ma gör ska man gynna dom och göra dom glada! Inte besvikna!

jag är jävligt pissed och jag vill ha tillbaka Kyle!!! Jävla skit!!!!

Det var det, för nu... Jag är för arg för att skriva! Jag kanske ska se om det bara för att minnas "The good times".... Det skulle vara trevligt.


Jag fortsåtter att vara besatt av Jabbawockeez och jag ha nog snart sett allt som finns att se med dom... Just thought you should know why i'm not writing so much...

XOXO

Av A Freak - 19 maj 2009 21:47

Is this it? no! It cant be! Too manny osvarade frågor...

Japp... Det går i mitt huvud nu efter att ha sett den underbara (Som jag tror är) säsongsavslutningen av gossip girl!

Hur bra va det inte att Blair fick sin Chuck!?!? Dom är de sötaste paret ever!!! Hon; sitter med sina vänninor och skvallrar medans han; kännar pengar som hon kan shoppa för! Dom är så underbart söta!!! Jag blev så glad! Jag tycker att om ännu en säsong kommer ska dom vara tillsammans utan problem... iallafall arr litet tag... ;)

Scott kommer och ta Dan!!! Och han tror att han är död... Hur kösrt va inte de på en skala då!!! De kommer ju blikonstigt när Serena och Dan bli typ halv syskon nästan... Creepy!

Hah! Jenny bli the Queen Bitch! Wihoo!!! Haha, hon kommer vara great! Jag tycker det var lite bra! Blair tog kontrollen igen men gav den till Jenny! Dom är så där hat/respektera varandra... vilket är väldigt bra... Det är som jag alltid ha tyckt: Blair kan vara underbar till den hon gillar men om hon inte gillar nån så är det bärst att se upp... Hon kommer komma och ta dig!


In the serch for gossip girl

den trodde vi aldrigt riktigt på va? Inte jag iallafall. Det är bara meningen att man inte ska veta... De ska bara vara så och det skulle tappa sin charm om man skulle veta vem det va. Och man skulle bli väldigt besviken! Jag iallafall...

Men vad höll Serena på med? Trodde hon på det själv? Gossip girl är för smart för henne! Jag trodde hon var smart där ett tag och att det var han, Erics kille men nej! Inte då! Det var lite skönt!


Allt som allt var det ett bra avsnitt... Ett mycket bra avsnitt... Jag måste ju nämna att Lilly och Rufus ska gifta sig, äntlirgen! Det bli nog bra tro jag! Haha! Minns ni i typ nått av de första avsnitten när Jenny träffar Eric första gången! Eller andra gången kanske det va! På den där festen när han berättade om sitt självmordsförsök... Jag var så säker på att de skulle bli dom två! Åh!!! Good times! ;)


Nu ville jag bara säga igen hur söt chuck och Blair är! Han kan ta hand om henne! De älskar jag!

Nu ska jag slute.. Men jag skulle kunna skriva om det i en evighet! Det va ett så bra avsnitt!!!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards