Alla inlägg under mars 2009

Av A Freak - 31 mars 2009 12:20

Jag måste fråga er... Minns ni Jack´s mannequin? Har ni hört dom nu?

JAg har blivit mer besatt av dom! Tusan vad bra dom är! JAg har nu en djup kärlek till dom! Jag måste skaffa en av deras skivor! Det är så bra "Hej-det-är-sommar-snatr" -Musik!!! Jag har gjort en ny spel lista på min ipod och jag tänkte för alla er sommar/vår fantaster där ute så kan jag ju lägga ut den!

   Först ska jag bara säga att det är en udda känsla att gilla våren för mig! Det är så långt ifrån mig! Men nu kan jag hitta mig längta tills jag ser asfalten igen eller tycka att det är skönt med solen i ansiktet en varm vår dag.... Jag måste säga att det är så långt ifrån mig! Jag är den som sitter inne sommaren ut, hatar solen och hatar värmen ännu mer! Vad har jag för fel!!!! här är min spel lista iallafall... Jag skriver lite blandat skivor och låtar men ni får väll fråga om ni inte fattar....


Plain white T´s - every second counts (Albumet)

The killers - Sam´s town (Album)

Jack´s mannequin - Everything in transit (album)

Panic! at the disco! - a fever you can't sweat out (album)

Sum 41 - in too deep

sum 41 - blandat ... mkt från underclass hero...



Nu måste jag gå... ledsen för den oklara listan... Men jag måste på lektion..

XOXO

Av A Freak - 30 mars 2009 22:38

Jag satt inne på cdon och jag hittade en intressant bok... Läs den här beskrivningen av den och kolla om ni kanske känner igen er... eller mig ;) Jag fann att den här texten och kände igen den... Det låter som ett inlägg av mig... som jag srev för jätte länge sedan... Bara bättre skrivet, lite bättre grammatik. 

   Läs det här så kanske ni känner igen det med?


Det här är en hyllning till de som stannar när alla andra har gått hem - George, Carrie, Dexter och våra andra bästisar från tv-världen.

Våra vänner vet inte alltid hur mycket vi bryr oss om dem. Men vi vet vad de betyder för oss. Vi följer varje steg de tar, från tv-soffan eller hängandes över laptopen, och suger in allt vi får veta om dem och deras liv.

Vännerna i rutan tar med oss till platser vi aldrig själva skulle besöka, de hjälper oss fly en grånande vardag och finns alltid där för oss i de ensammaste av stunder. Och det är så bekvämt eftersom umgänget aldrig är längre bort än ett knapptryck.

haha! Det låter som mig!

XOXO

Av A Freak - 30 mars 2009 22:21

Ni vet den nya lagen? Den som kommer förstöra allt... ? Jag har utforskat detta och hittat en liten lösning. Pirate Bay kommer hjälpa!!! Som dom alltid gör! Dom ska skapa ett program som kommer vara som dold.se men mer "Hej-vi-skyddar-er-från-laghelvetet" och mindre "Hej-vi-skyddar-dina-mejl"... JAg älskar detta! Dom är som nu tidens ungdomars jesus!!! Dom tar smällen för våra synder! Hur snällt är inte det!?

   Vi måste verkligen tacka dom! Dom kommer hjälpa oss!!! Och det är så skönt med sånna människor med en sån "Skrew-it" feeling! Hur soft är inte de!!! Jag ville bara säga detta! Och jag måste fixa nått skydd mot lagen snart så jag iinte hammnar så väldigt efter... Jag kommer uppdatera er när jag har skaffat detta och jag kommer skriva lite mellan också.


   Nu sitter jag i mitt tomma vardagsrum med gamla Heroes avsnitt på tv:n... Nu ska jag titta lite! Ha det så bra!

XOXO

Av A Freak - 29 mars 2009 18:02

Har ni sett det? et har jag! Och helvete vad bra det a! Kan dom göra något dåligt? Jag tror det inte är möjligt!!!

Jag älskar att Micah var Rebel! Hur bra va inte det!? Jag älskar det! Men det var ju hur synd som helst att hon em- ad heter hon? Eh- istjejen... dog! Jag tyckte inte om henne men hon va ju bra att ha! Och nu har vi ingen sån! Den skådespelaren har ju alltid varit med! ska hon försvinna nu!? Nej!Nej!Nej!!!

   Och nu till mina misstankar... Men örst en fråga: Vart fan har molly tagit vägen!?!?!?! Hon bara försvann! Okej... Jag ska erkänna, jag har en teori.... Är det möjligt att hon är med Micah? ör ho vet ju vart alla är och han verkar ju vete det med! Det hoppas jag på! Vi behöver ett nytt par! Och det påminner mig! HON DOG!!!! Hur fan kunde Daphnie dö!!! Det var ju sur SAD som hellst! Jag blev ju lite ledsen... eller mycket! Och deras Good bye va ju så söt! Han, hon, dom är ju så söt! Jag kommer nog sakna henne...

   Idag såg jag på några gamla avsnitt av Heroes ocg det påminde mig! Peter hade ju värsta super krafterna innan! Jag hade glömt dom! Och nu hoppas jag på att barnet kan ge tillbaka dom till Peter på samma sätt som han gav de till Hiro... Men kommer dom någonsin bli tillbaka osm innan? Det vill jag! ag saknar det! Det var ju jätte bra!!!

   Ja, nu ska jag försöka göra något... om jag hittar något ;)

XOXO

Av A Freak - 28 mars 2009 20:57

- Lucas, i'm having this baby...

- No, we are having this baby...

 Yeah... like we didn't see that one coming!!!

Hur helvetes jävla klyschigt kan det bli!

One tree hill... Vad har hänt!?! jo... inte lika illa som säsong 5 men ganska nära! Det är som om dom han bytt taktik och sattsat på den där alla tittarna vet hur de ska hända och veta alla kommentarer innan det har hän! Det är så jävla frustrerande!

   Och för er som har läst Twilight böckerna så måste ni väll hålla med om att Lucas och Peyton har blivit lite mycket Bella och Edward i fjärde boken!? Det bara måste ni hålla mde om!!!! Jaja... Nu ska jag nog sov, eller läsa eller titta på nurmers... Veem vet! Nusmers har jag snart sett klart andra säsongen på för er som undrar så tänkte jag bara slänga in de lite diskret...

XOXO

Av A Freak - 28 mars 2009 18:46

Nu har jag fundreat lite och har kommit på att jag måste säga nått om det nya Criminal minds avsnittet... Vad tyckten ni?

   Jag vet inte riktigt... efter de förra så var det en liten besvilelse... det vaar ju inge mer och creepy gubben.... vad hände med honom? kommer ma få veta de? Vad kommer hända?

   Ja, ja... jag hoppas man kommer få veta det för de stör mig! Det var ju så jävla creepy och sedan fick man inget slut... Jag vill ha ett slut!

NUU SKA JAG SE PÅ HEROES..

XOXO

Av A Freak - 28 mars 2009 18:31

Jag har nu sett de missade Kyle xy avsnitten... Har ni settdet senaste?

   JAg sitter här i min källare ännu en gång med frågan; WHAT!? i huvudet... Seriöst! WHAT!? Aldrig! Det är bara no jävla way! är dom bröder!? Jag vet inte om jag kan tro på det... Ska man det eller inte? Säger han bara så för att överleva eller är dom på nått jävla kyle xy sätt syskon? JAg vet inte vad jag ska tro! Jag blev bara så chockad! Det var såå inte vad jag hade väntat mig! Jag trodde Kyle skulle göra sig av med honom... Inte mörda honom, för det är ju såå inte "The Kyle-way" men göra honom medvetslös och kanske skada honom men sen kom det där och det ända jag tänker är WHAT!?!

   Men jag måste bara fråga... Är det bara jag som tycker att när nu Kyle har blivit lite mörk och lite frlig så där så blev han plötsligt såå mycket snyggare! Nu är jhan ju as läcker ju! Och det är så skönt att Amanda har kommit in igen! Kan han ine bara välja henne och bara lämna Jessie! Jag är trött på henne nu! Är det bara jag?

   Jag vill att han ska välja Amanda och sen så kan dom bara vara lycklig... Men man måste ju säga att det är nått mellan dom... Kyssen, ilskan når killen hotade henne... Det är nått där!!!!

   Men nu mina vänner så ska jag se på det nya Heroes avsnittet... inte gjort än och jag vet! Jag är sen och seg och allt de där... Men nu ska det iallafall ses...

XOXO

Av A Freak - 27 mars 2009 09:38

Jag hade tänkt att börja med det nya gossip girl... Jag tycker att det går tungt för dom nu.... Det har bara blivit för mycket! Jag tycker Blair har bara brytit ihop och blivit jobbig! Jag menar; Nate!?!?!?! WHAT!?!?

   Nej! Nej! Nej!!!! Det ska inte vara så! Dom krossar ju alla! Poor Chuck!!! Han har ju bestämt sig för att han ska kämpa för Blair och så går hon och gör nått sånt här!!! Dumma henne! Han förkänar så mycket mer! Jag tycker synd om honom. Han vill ju bara vara snäll och hon är bara elak.

   Jag måste säga att jag inte kan hitta lika mycket sympati för Venessa. Men jag gillar inte henne, däremot så gillar jag Nate och ahn bara faller ju! Vad fan händer med honom? Han ska ju vara den lilla pundaren som är hög hela tiden och bara gör ingenting. Och nu ska han bli som sin "Grandfather"... ooh... Jag vill att han ska vara så och inte nån jävla good i goodi kille.... Det stör mig!!! Och att han låg ed Blair! Igen! Dom hade man ju gett upp på och börjat hoppas på henne och Chuck. den va ju synd att hon inte kom in på Yale för nu bara bryter hon ju ihop och det är lite drygt att se... Det är såå inte henne! Hon ska vara den klassiga tjejen som är bra! Och jävligt bra på att vara elak, men på ett bra sätt. 


Nu ska vi ta det nya Chuck! Jag skrek när dom tog Riley. Det är ju synd om honom! Och nu kommer dom säkert  bara tortera honom eller nått... det gjorde mig lite ledsen. Hon, em- generalen, Vad är hennes problem!!!! Chuck ska vara den söta, snälla inte farliga killen, inte nån jävla "Super-spy"! Men det är bra att han jobbar lite själv... Det tycker jag om. Men jag hoppas på samma gång att han aldrig får ut grejen i hans huvud så denna serie kan förtsåtta och fortsätta... Men då kommer den bli dålig så det önskar jag inte alls... =)


Jag har sett början på nya Desperate housewives. Jag återkommer när jag har sett hela...

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards