Alla inlägg under maj 2010

Av A Freak - 7 maj 2010 16:27

MIna damer och herrar! I belive we have an ending of Ugly Betty!

Jag tror ärligt att de är en av de bästa serierna som finns! Ha ni tänkt på att det inte finns en dålig säsong!? Sure några ha väll gått lite crazy men de ha altid varit värt att titta på! Och nu är de nog slut! Hon blev vacker, Justin hittade en pojkvän (vilket jag ÄLSKAR. Jag ville ta livet av mig när jag trodde han va kär i en tjej (han ha alltid varit Gay för mig)), Willy blev snäll och hon fick sitt MODE, Meade fick ihop sin familj, HIlda fick ihop sin familj, Mark fick en relation, Amanda fick sin pappa och till sist, detta är något som måste pratas om! Daniel fick någe för Betty!!!! Hur hände de? när hände de? Varför hände de???? Jag är chockad! Men jag måste säga att de är väll underbart! Man va såå inte med på de! Vanligt vis så sitter man och väntar på de sen början av serien men inte här och de va jätte bra :D

Jag älskar denna serie, jag ska kanske se om den i sommar och jag ÄLSKAR den!!!! DOm senaste avsnitten ha varit så underbart bra!!!! Jag ÄLSKAR de! Och Jag måste lägga in att äntligen få America Ferrera visa upp sin otroligt vackra jag efter att ha döljt de i 4 säsonger! Sjukt vacker människa!

Nu ska jag se lite vampire diaries! Jag måste medge att jag hade fel om den serien! Den är klockren! Men den som gö att den bli bra är ju sååå Damien!!!! Love him!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards