Alla inlägg under mars 2010

Av A Freak - 31 mars 2010 09:49

Jag har tittat lite på greek och hej vad jag älskar serien! Jag ha sett en bit på dom avsnitten jag har missat och oj vad bra dom är! Dom bara håller standarden HÖG! I like it! Jag vet inte om jag älskar Cappie och Casey längre!!! Jag gör de men dom är ju så inåthelvetes jävla dum! Jag va så säker på att hon skulle dumpa honom när han fick veta att hans föräldrar skulle skiljas! Jag bah idiot! Men nej nej! Hon bah ljugen och säger att dom ska oroa sig sen men sen går hon och säger till Ashleigh och bah åh vi kommer aldrig hålla! BITCH! :D

Nä, men jag vet inte.... Dom är bara så bra men så dålig ihop! Galet :D

Sen ha vi ju Rebecca! Vad ska man säga! Hon är så idiotisk! Och kommer Even bah, nämen jag tar tillbaka dig! Jag tycker det är så udda i denna serie för seriöst alla har varit med ALLA! Och sen ha vi ett litet hopp kvar! Jag vill att Calvin och Heath ska få ihop de igen!!! Jag vill jag vill jag vill!!!! han är så sööööt! Och dom är så sööööt!!! Jag viiill!!! Hahah! De skulle bara vara så vackert!


Ny serie för mig! Jag funderar på att börja se V. Vad tror ni om de? låter de vettigt? Jag tror de! Jag ska ge mig på första avsnittet ikväll kanske :D Jag återkommer med resultatet på den sen kanske.


En sak till. Jag kan inte at mig för att se Chuck! jag vet att jag är lite obsessed över detta med Casey men komigen! Han va klockren! .... I will miss him! Men. Jag ska se nya avsnitten snart.... när jag har tagit till mig lite mod...

Så nu ska jag ta mig en tur och spela lite biljard tror jag.

XOXO

Av A Freak - 29 mars 2010 22:35

Hahah, dage har gett mycket asså! Jag har varit förbannad hea dagen, no good reason bara Hateful! Men men! Jag har fått ett fint litet tips om att jag måste sätta mig och se nya chuck och greek. Det ska göras, kanske imorgon. Senaste Chuck btw. Ved fan va de!? lägger dom inte ner denna serie nu så bli jag förbannad! Dom kan inte bara plocka ort Casey!!!! de går inte ! Han är kärlek! Han är typ bra och rolig och grym! varför ska han bort? Då är de ju lika bra att lägga ner nu så inte typ dom försöker ersätta pojken och hålla på för de går inte!!!! I'm just saying...

Nege mer att säga... jag sitte ri min soffa med mördande röda naglar och tittar på boston tea party. Älskar fredrik och filip :D dom är så klocksren! Annars så har jag bara bestämt festivaler för sommaren 2010. De blir nog Gatufesten, Peace and Love, Pier Pressure och West coast riot. Det beror lite på pengafrågan...


Hahah! Jag måste bara säga min kärlek till Krillebooi! Min väns vän ha vunnit en date med denna människa! Och ojojoj! Helvete vad pengar pojken har! AVIS! Jag vill också springa och shoppa kläder på armani och köpa tröjor för flera tusen! Åh!

Nu är de dax att sova!

XOXO

Av A Freak - 29 mars 2010 08:36

Nu är GG igång! Ännu en gång och vad tycker vi?? jag vet faktiskt inte... Är de bra? dåligt? Båda? Jag måste nog säga båda! Jag gillar att alla bara nöjer sig med varandra, Chuck och Blair, Nate och Serena, Dan och Vanessa. Något som stör mig är Jenny! Åh! Hon är bara jobbig nu! Hon bara drygar! Samma med Rufus och lilly.... dom är så seg nu! De stör mig!

Jag älskar dock Chuck och Blair! Jag hatar dock Chucks mamma! Jävla bitch! :D

De är bara litte gilligull just nu... Bra men lite segt... Jag hatar att Gossip Girl inte typ är med nu!!! Va fan! Dom kollar inte på Gossip Girl längre! Jag förstår, dom är äldre men still! Borde dom inte skapa nya karaktärer då och avsluta dom som är nu! eller göra en ny serie om dom gamla gossip girl folket och sedan ha gossip girl om nya människor.... De tycker jag... Nu m,åste jag susa!

XOXO

Av A Freak - 27 mars 2010 10:54

Hahah. här är jag igen, tä'nkte slänga iväg ett litet inlägg innan jag åker till stugan.

Jag tänkte ta upp en liten serie som heter Vamipre Diaries:D Jag ha tyckt att den ha varit dålig, vilket jag toror att jag har uttryckt mina känslor om. Men nu! De ha blivit sååå mytcket bättre! Allt de där om viki och hej och hå ha varit så dåligt! Men nu ha de blivit så bra!!! Jag älskar serien nu! Avsnittet som kom igår va väll ok inte super men kanske bra. Så jag tycker att alla som gav upp på denna serie ska ge den ännu en chans ;)

Ved mer... Jag håller på att läsa Interview with the vampire nu, den är bra! Ganska lång, eller de konns som att den är evig för sättet Ann Rice skiver på men den är bra! jag planerar på att läsa klart den nu och sedan se filmen! Och filmen verkar lite lite wierd! De är typ Brad Pitt. Antonio Banderas, Tom Cruise, Kirsten Dunst och Christian Slater! Kändisfest! :D

Sens ka jag läsa en true blood bok :D peppad! De va brors idé!

Nä nu måste jag gå! men vad tyckte ni om nya Gossip girl! De ta vi i nästa inlägg!

XOXO

Av A Freak - 25 mars 2010 18:06

JAg håller nu på att super lyssna på Bon Iver och Arctic monkeys. Jag älskar dom båda! Men Bon Iver är så svår anpassad! De ska vara en regning dag eller dimma funkar också men Arctic då är de ju bara att köra! Spelar ingen roll om de är en suckie day eller om man blivit dissad, krossad eller arg... spelar ingen roll! Dom bara skapar lycka! Sedan har vi ju dom när man är lycklig också! Och då bli man bara song/dans sugen :D


Ja... Annars är de ju bra.... Jag har sett mig igenom Cougar town, riktigt rolig och meningslös serie :D i LOVE it! Alla serier är i full rullning; Gossip girl ha atartat igen... och vad tycker vi om de? De är ok? Kanske? 90210 är rullande och helt ok! Jag bli så glad av den serien! De är en sån sommar serie! :D Resten av serierna försöker jag hålla min ikapp med men nu är de mycket annat jobbig att hålla koll på så... De är lite tugnt! Men jag ska nu ta tag i de hela och börja skriva mer! Jag ahr haft en fin liten paus och tappat er lite men jag hoppas på att vara tillbaka nu! I'm gonna try!

Men nu är de stallet dax och that's it! Happy voffeldag! :D

XOXO

Av A Freak - 24 mars 2010 11:59

Hej och freaking hå! Jag är så less! Så besatt! Så körd! Så desperat.... Jag antar att vill man att någe ska hända så ska man få det att hända, men jag orkar inte! Jag orkar inte ta tag i någe.... Så jävla körd är jag. ha ni någonsin haft en känsla av att allt va bättre förr? att om ni bara skulle få tillbaka den tiden så skulle ni uppskatta den sååå mycket mer! Men ni vet att saker har ändrats och du kan inte göra någe åt det... De kommer aldrig vara som förr, du kommer aldrig ha tillbaka tiden, människorna eller minnena... För tillochmed minnena är helt f#%¤ed up... för någon ha tagit dina minnen och krossat dom för det passade dom så jävla bra! Okej... Jag lugnar nu ner mig och tar 10 djupa mellanslag          . Så... nu är jag lugn igen och kan skriva fint, ha ni testat att ta lugna mellanslah? De hjälper mer än att andas för då får du ta ut ilskan på någe:D

Så även om jag vill ha tillbaka tiden så är det nu en ny tid. Jag kan inte riktigt vara på skolan som innan för de är krossat... Jag pallar de inte... räckte de inte med min fritid!? Nej nej! Nu är skolan jag går på förstörd den med! Jävla helvete! Fan ta hon och han! Dom tog för mkt...


Äh! Fuck them! Jag ska nu leva!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards