Alla inlägg under april 2010

Av A Freak - 13 april 2010 16:50

GAH!!!! Jag hartar just nu alla! Kan inte alla i Gossip Girl bara sluta! Gur jag blir så less!!! Alla är dum! Blair ska hitta nån att vara "lycklig" med! har hon glomt alla dagar innan den dåliga! Åh! Och chuck bah, jahpp då ta jag första bästa då! De va såå han men det är inte såå han! Han har ändrats! hon med! Till de bättre! Dom är bara bäst tillsammans! De bara är så!

Och vad fan håller Jenny på med! Hon är bara irriterande just nu! Jävla BITCH! Hon är så irriterande och töntig! Hon hade en chans och de funkade inte! Sluta ge dig på samma jävla killar! Gör som Erik! Hitta nån ny!!!!

Och lilly! Hon är BARA pinsam! Varför skulle hon gifta sig med Rufus om hon inte ville vara med honom då??? Hon är också en jävla BITCH! OCh jag har gillat henne tidigare.... Men bröllopet var gulligt och de va sött. De va de enda positiva!

Nu ska jag åka lite moppe:D

XOXO

Av A Freak - 7 april 2010 23:01

FUUUUUUCK!!!!!!! Jag såg just de nya gossip girl avsnittet, och FUUUUUUUUCK!!!! Nu går allt åt helvete elt plötsligt! De gick ju så bra innan! Chuck och Blair, Serena och Nate, Jenny hade fått jobb, allt va fint i förra avsnittet! Och hej vilt va de nu slog om!!! Mina tårar föll när Blair sa "Goodbye" och mitt hjärta krossades liite till när vi insåg att Chuck trodde dom skulle komma över de..... Kommer dom komma över de??? Dom är mitt favorit serie par of all times! Jag älskar dom tillsammans! Dom är elak och dom manipulerar människor och dom är så klockren!!!! Och nu, no more! Fuck Chuck! Seriöst hur kunde han??? Fan också!

Och hela avsnittet satt jag och funderade på vad fan Jenny höll på med! Vad fan är hennes problem nu då! Jag är så less på henne! Hon är så jobbig! Sån jävla attentionwhore! Jag blir så slut! Hon ska alltid vara jobbig! Kan hon bara lugna ner sig lite så vi få titta på någon annan en liiiten stund! Jag menar, snälla!!!

Men men, Nate håller sig trogen och vi älskar pojken för de! man bara måste ju! Med tanke på hur han ser ut också! Och han är en karaktär som ha tagit igen sig! Han gick från lite Man whore stile till vad han är nu: underbar! I like it!

På tal om man whore! Ha ni tänkt på att låten man boy bara lockar till parodin Man whore! Sjöng låten i huvudet och byt ut orden man boy till man whor, den bli sååå mkt bättre! :D


Nu är de natti time för en trött mig!

XOXO

Av A Freak - 6 april 2010 12:15

Hihi! Nu får ni inte skratta åt mig! Jag har börjat sträcksett en serie jag aldrig trodde jag skulle sträckse! Jag ser nu Jamie Olivers matlagningsshow! WHAT!? De är bara konstigt att göra de men de är så förbannat bra :D De är as kul:D han är så liten och söt i första säsongen! de är så sött! Han är också förbannat ROLIG! Jag tror jag har fått min mammas kärlek! PINSAMT! Men men! I like it!


Nästa, ha ni sett dubbelavsnittet at Castle! Fan vad bra de va! Nästan lite Criminal minds feeling! Awsome! Jag älskar den serien! Den är så klockren! Han är så bra! :D Hahah, Jag önskade dock att han hade varit lite mer Creepy, mördaren asså ;) De saknades lite crazyness men men! Bar var de iallafall!


Jag har nu påsklov:D serie time! Jag har också börjat på en lite bok, pinsamt att säga men jag har börjat på True blood serien! i bok form! Jag är nu på första foken :d Jag ha just läst ut Interview with a vampire, de tog ett jävla tag att läsa utr för jag pausade m,itt i typ 5ggr! de tog ett tag! Man den va riktigt bra! läs den! Jag ha också sett filmen.... Kändis party och helt ok :D

nu ska jag se på matlagning på hög nivå :D

XOXO

Av A Freak - 5 april 2010 20:23

JAg äslakar de! De är så fantastiskt underbart! De är så bra och så roligt och så härligt! Man mår så förbannat bra när man har sett det! Okej, denna gången var det lite tungt... Cappie blev lite ledsen/arg/besviken, och jag förstår honom! fy fan! Kan hon inte bara ha lite hopp!? Ja, man skulle kunna önska... Och ni kanske minns att jag inte visste om jag gillade deom som ett par, men det klart jag gör! Dom är ju klockren! Och KTT hade fan bästa planen EVER!!!! Calvin är en stjärna :D

Sen ha jag inte mkt mer att säga... Eller de hart jag, jag bara orkar inte skriva mer ;)

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards