Alla inlägg under augusti 2009

Av A Freak - 30 augusti 2009 11:28

Jag har nu sett tre avsnitt av americas best dance crew season 4 och jag vet inte om jagtycker att jag är besviken eller inte. Jag måste säga att det avsnittet när dom hade kampsport som tema (avsnitt 3) så va jag jätte besviken på alla ända tills slutet då Rhythm City dansade. Jag blev imponerad! Dom va ju riktigt duktig!

Men annars måste jag säga att jag inte tyckte om något annat crew! Dom är ju inte duktig lägre! Jag menar i första säsongen så hade vi ju JabbaWockeeZ, Fysh and chicks, Kaba Modern, Status Quo, Breaksk8 och live in color! Och alla dessa a så otrolgt imponerande! Do gjorde saker man aldrig hade sett innan! Man tippade nästan av stolen! Och i andra säsongen så hade vi Super crew, SoReal cru, Fanny pack, Boogie bots och A.S.I.I.D och dom va lika imponerande! Och i tredje säsongen så dämpades det lite men hallå! Dom hade ju Quest Crew, beat freaks och strikers all-stars och dom va ju jätte duktig och dom lyfte upp hela den säsongen. Men nu! Vad fan håller dom på med!?!? Dom har ett möjligen två bra crews! Hur patetiskt är inte det! Jag tycker det är jätte synd! Jag älskar ju denna serie men jag antar att jag får se om mina 3 bra säsonger...

Nu har jag fått ut de där! TACK!

XOXO

Av A Freak - 29 augusti 2009 19:04

Jag är så lycklig! och glad! Alla datum ha kommit ut!!! *Lycka*! Jag kan tyvärr inte skriva ut alla datum idag eftersom jag är i stugan just nu :) Men jag ska snart lägga ut dom och så fort dom kommer ska dom ses och kommenteras! Jag lovar!

Närstan alla kommer i september så jag kan knappt vänta! De är så nära! ;) Och jag fyller år då också!

Nu ska jag äta kräfter ;)

Jag återkommer när jag har kommit hem!

XOXO

Av A Freak - 24 augusti 2009 17:31

Jag var på stockholm stadion och såg Coldplay igen ochholy moly vad bra dom är!!!! Dom är underbar på alla sätt och vis! Jag älskar dom! Jag och mina vänner hade en sista kväll tillsammans innan vi sklle börja på olika skolor och den spenderade vi på Stadion.... Det va perfekt! Vi dansade skrek och hade det helt underbart! Det va lika bra som förra gången... Kanske lite bättre! Vi hade ståplatser och platserna va bra! Det var en magisk kväll som jag skulle vilja ha igen.... Men nu börjag livet... Skolan, hösten och en bortresande syster.... Sånt är livet. Nu är det bara att peppa inför green day!!!!


Sedna har jag en sak att erkänna. Jag har inte sett nya dexter avsnittet!!!! Jag har inte ens kollat upp vilka serier som ha börjat! Det kanske blir på onsdag när syster har åkt... Jag tror inte jag kommer vilja göra nått då ändå.... Så jag kollar allt och blloggar lite på kvällen... Nu ska jag gå oh hjälpa min mamma ;) 

XOXO

Av A Freak - 12 augusti 2009 03:01

Jag har nu haft lite film maraton känns det som! Jag har sett film på film på film! Jag har nu sett en massa filmer och här är vad jag tycker och tänker om dom:

17 again

Jag tycker att den va chockerande bra! De va en sån film som man kan samlas en massa tjejer och bara ta de lugnt och se... man få lite skratt lite kärlek och lite crazy... Helt klart sevärd! Och jag måste ju bara säga att oj, vad Zac Effron ha bytt upp sig! Han va ju en high school musical stjärna som jag hatade! Nu är han den helt okej snygga killen som är med i helt okej bra filmer.... Om de där fick mening för er vet jag ej, men jag fattade! ;) Han ha bra helt enkelt gått från b-filmer till helt okej filmer! Kul för honom!

I love you, man

Helt och hållet UNDERBAR film! Ett måste till alla komedi fans! Jätte bra film! De är helt klart en chick-flick för killar! Fattar ni? Det handlar om en kille som söker en vän! Den är jätte gullig! Haha, och han letar på alla sätt desperata kvinnor brukar leta i filmer... på internet, på typ Blind-dates och på gymmet.... Asså helt galen film! Ett MÅSTE!

Hannah Montana: The movie

Haha, jag va bara tvungen! Eller min kompis va sugen så den fick de bli! Haha, jag tyckte om den.... lite pinsamt men så va de! Jag tyckte den va konstigt bra... på nått vänster... Den va lite töntig och lite ful och så men den va endå ganska okej.... De va en sån film som blev bra pga sällskapet tror jag.... Så dar ihop ett gäng vänner och se den och dissa den och ha KUL!

You got served

Åh!!!! Så fruktansvärt dålig film!!! Jag kunde inte ens se klart den!!! Alla va ful och alla va pinsam och alla va dåliga skådespelare!!!! De ända dom kunda göra va att dansa och dom scenerna va så förvirrande att man intre fattade dom och dom blev bara jobbig att se! RIKTIGT JÄVLA CRAP!

Angus, Thongs and perfect snogging

HAHAHAH!!!!! Jag älskade den!!! Den va så pinsam och så jobbig att se och så tjejig och så roligh och så udda och så fel och så konstig att den blev bra! Haha! Den va ju inte verklig överhuvudtaget! Fölr jag vet inte riktigt nån som är 15 och beter sig som dom men den va liksom lite gullig.... Den handlar om en lite lost 14årig tjej som snart ska fylla 15 och allt hon vill ha är en kille och en fest.... Jätte rolig film! Ganska underbar till och med!

Och jag vill bara lägga in att om ni ska se den titta efter sångaren i killens band! SÅÅÅ snygg!!!! Närstn lite Brendon Urie med percing över honom! HET ;)

Nu ska jag nog sova....

XOXO

Av A Freak - 6 augusti 2009 21:31

Americas best dance crew is back!!!!! Lycka HELLO!!! Wiie! Jag är så glad nu! fjärde säsogen kommer 9 augusti men i hem-laddar världen den 10.LYCKA

Jag ska då ladda! Jag ska se americas best dance crew! WOHO! Emma ska se med mig! IIIIE! 


Emmas tur: 


min lycka just nu över att få denna underbara möjlighet har gjort min dag otroligt mycket bättre än den var! Haha, 

Nu kom det folk hit till hannahs hus! Pontii och mandiii ;) 


Nu är min hälsning slut (: jag älskar inte americas best dance creew. Jag kanske ska se dt med hanny bara för att hon har rött ghår. Som mig! ;)Nä... Hejdå bloggen 

XOXO

Av A Freak - 3 augusti 2009 02:54

Jag har nu avslutat Roswell! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Jag lkan inte säga att det var dåligt eller bra. Det kändes lite oavslutat. Jag menar, försvann bara alla som sökte efter dom? Vad hände mella Maria och Michael? Vad hände med Jessie? Återvände någonsin iz till honom?

Jag har så många obesvarade frågor... Jag kan inte riktigt tänka klart...

Det kändes jätte bra att det inte var ett så dramatiskt slut men ändå så kändes de lite tomt... De va en så bra serie och jag hade förväntat mig ett PAOW! Onte ett fjuff... Lite besviken blev jag nog. Men jag ska nog inte klaga... Jag fick min Liz och Max iallafall... Och Tess DOG! De hjälpte!

Det jobbiga tror jag med slutet va att jag inte riktigt fattade vad som hände.... Varför kunde inte Jessie följa med? Och hur slutatde allt? Blev dom dödade? Fick dom barn? Blev barnen gröna? Hur åldrades Ailierna?

JAG HAR SÅ MÅNGA FRÅGOR!!!!!

Jaja... Man kan inte få allt. Jag tyckte det va ett okej slut... Lite förvirrande och lite mesigt och obesvarande men annars helt okej...

Nu ska jag sova! Jag behöver det!!!

Godnatt

XOXO

Av A Freak - 2 augusti 2009 11:47

Jag ser just nu, som ni kanske sett i mina tidigare inlägg Roswell.

JAG HAR ALDRIG I MITT LIV GRÅTIT SÅ MYCKET TILL EN SERIE!!!! 

Jag blir helt förstörd! Min mamma vill att jag ska sluta se för jag bara gråter och min syster har börjat se Roswell hon med så hon gråter lika mycket som mig och jag tror Emma tror att jag håller på att dö, för det är henne jag går till när jag ligger i min soffa helt förstörd i mörkret.... Jag vet jag vet; GEEK varning, Hello! Men vad i helvete!?!? Har ni inte sett serien kan ni inte säga nått och har ni sett den så vet ni precis vad jag pratar om!Jag är ju van vid typ One tree hill-sorg.. lite små tårar som rinner ner för kinden liksom. Men det här är som om min mamma har dött!!! Haha, Jag kan ite hjälpa det heller! Jag är nu på säsong 3 på dom sista avsnitten.Helt ärligt är jag rädd att dom ommer sluta de dåligt... Jag vill inte de! Jag gillar den här serien jätte mycket och jag kommer tycka att det är jätte tråkigt när jag har sett alla avsnitt och då om det är att dåligt slut då kommer jag bli riktigt upprörd! 

Jag ska nu se nästa avsnitt... 

Ha ni inte sett Roswell; SE DEN! 

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards