Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Chooppop!

Av A Freak - 28 april 2009 09:34

Hello! Jag Har fan inte skrivit på ett jävla tag! JAG VET! JAG VET! I SUCK!!!

Såå... nu är jag här och jag har börjat sett om en serie! Jag har förjat sett om WEEDS! Fuck it vilken rolig serie! Jag älskar den!! Jag har nu börjat med första säsongen och jag älskar det lika mycket nu som jag gjorede förut!

Klart om det.... Vad ska jag skriva... Jag har börjat köra moppe och jag har inte dött än!!! A-freaking-mazing! em... Jag ska se lite serier ikväll och håller på att fixa några till NCIS avsnitt eftersom att jag håller på att se ikapp men det tar en sån jävla tid att ladda hem så har jag inte fixat någa avsnitt efter nummer 12 men nu har jag fixat några till tillsammans med nya chuck och nya gossip girl. Jag är så jävla besviken på gossip girl avsnitten! Fuck it!! Kan dom inte bara ge upp!!! Jag vill inte se nå mer men jag måste!

Åh! Jag längtar efter det nya 90210 avsnittet!

Och nu måste jag gå! Lektionerna kallar! FUCK IT!!!

XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Freak - 4 september 2010 09:00

Jag sitter nu och ser mig igenom private practice och jag undrar en sak! Hur kommer det sig att ingen har självkontrollen att inte ligga med människor hit och dit? Hur kommer det sig att när ett par som vet att dom inte vill vara med varandra kysser ...

Av A Freak - 29 augusti 2010 13:04

Ja! så var skolan igång igen då! Kul? Nja inte riktigt men vad kan man göra? Jag känner att vi dyker in i "Det hela" på engång! Lika bra. Jag har nu brytit mitt fast förhållande med hat mot true blood! har nu läst böckerna??? Jag ÄLSKAR dom! Sookie ä...

Av A Freak - 4 juli 2010 19:55

Var det bara jag som grät som ett barn som blivit tappad i backen när booth och bones skildes åt på flygplatsen??? Jag håller just nu på att se ikapp alla serier jag missat när jag har jobbat hårt i skolan eller varit på konserter och jag har nu se...

Av A Freak - 9 juni 2010 22:07

Feeling the moment slip awayLosing direction, you're loosing faithYou're wishing for someone,Feeling it all begin to slideAm I just like you?All the things you do - can't help myself...How do you feel when there's no sun?And how will you be when rain...

Av A Freak - 4 juni 2010 22:28

Japp japp, hej hej mina vänner, äre bra? Ni kan ju inte riktigt svara på den men ändå :D Med mig är de fint såhär i student tider, party pojkarna är överallt och allt är fint :D Men men, lite serier, Gossip girl! är de bara jag som tycker de börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards